تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

نوری قزلجه: دعوای طیف قالیباف و رائفی‌پور تسویه حساب داخلی است

نوری قزلجه در پاسخ به این‌که این دعوای مورد اشاره بین طیف قالیباف و رائفی‌پور است، گفت: بله؛ یک اتفاق درون جناحی است و به نظر می‌آید یک تسویه حساب داخلی است و خیلی به بیرون ارتباطی ندارد. =هیچ وقت نمی‌گذارند چیزی به بیرون درز کند.

نوری قزلجه: دعوای طیف قالیباف و رائفی‌پور تسویه حساب داخلی است
رویداد۲۴ یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دعوای بین طیف قالیباف و رائفی‌پور یک اتفاق درون جناحی و به نظر می‌آید یک تسویه حساب داخلی است و خیلی به بیرون ارتباطی ندارد و هیچ وقت هم نمی‌گذارند مطلب مهمی به بیرون درز کند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا نوری قزلجه درباره ادعای علی‌اکبر رائفی‌پور مبنی بر این‌که نمایندگان مجلس برای جلوگیری از یک تحقیق و تفحص ۱۴۰ سکه طلا دریافت کرده‌اند، گفت: این اتفاقات یک دعوای درون جناحی و دردرون خانوادگی است و خودشان را هم به نظر من سریع جمع و جور می‌کنند و نمی‌توانند بیشتر ادامه دهند.


بیشتر بخوانید: رائفی‌پور مشاور قالیباف را هدف قرار داد؛ افشای اسناد پول‌پاشی به عنوان هدیه به اشخاص نامعلوم!


وی در پاسخ به این‌که این دعوای مورد اشاره بین طیف قالیباف و رائفی‌پور است، گفت: بله؛ یک اتفاق درون جناحی است و به نظر می‌آید یک تسویه حساب داخلی است و خیلی به بیرون ارتباطی ندارد. مطلبی هم از داخلش بیرون نمی‌آید، زیرا هیچ وقت نمی‌گذارند چیزی به بیرون درز کند که مهم و موثر باشد.

این نماینده مجلس درخصوص روند تائید صلاحیت‌ها در مجلس خبرگان و تایید صلاحیت یک داوطلب در حوزه خراسان جنوبی، گفت: فقط در این انتخابات برای‌شان دعا می‌کنیم که موفق باشند، آقای رئیسی تجربه چنین انتخاباتی را داشتند و در این انتخابات هم پیروز می‌شوند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
0
کفتارها و شغالها
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان