تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

مایلی سایرس برنده جایزه گرمی کیست؟

مایلی سایرس اولین بار با بازی در هانا مونتانای دیزنی زمانی که تنها ۱۲ سال داشت به شهرت رسید و همین امر او را برای حرفه‌اش به‌عنوان یک ستاره پاپ آماده کرد.

مایلی سایرس برنده جایزه گرمی کیست؟

رویداد۲۴ سیما صابری: مایلی سایرس در Destiny Hope Cyrus ایالت تنسی آمریکا به دنیا آمد. او در ۲۳ نوامبر ۱۹۹۲ متولد شد. مایلی سایرس در نوجوانی با بازی در نقش شخصیت اصلی در دیزنی چنل "هانا مونتانا" که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ پخش شد، به شهرت رسید. او به این ترتیب نخستین بار اینچنین بازیگری خود را آغاز کرد که منجر به ورود او به دنیای موسیقی نیز شد. به طوریکه اخیراً برای آهنگ گل برنده جایزه گرمی شده است. آلبوم "Meet Miley Cyrus" در ژوئن ۲۰۰۷ و اولین بار در رتبه ۱ در Billboard ۲۰۰ قرار گرفت. تک آهنگ اصلی "See You Again" توانست رتبه دهم را کسب کند. آلبوم "Bangerz" که نامزد بهترین آلبوم آواز پاپ گرمی شد و "Breakout" با تک آهنگ‌های "Wrecking Ball" و "Flowers" هر کدام برای چندین هفته در صدر جدول آهنگ‌ها قرار گرفتند.

مایلی سایرس کیست؟

مایلی سایرس اولین بار با بازی در هانا مونتانای دیزنی زمانی که تنها ۱۲ سال داشت به شهرت رسید و همین امر او را برای حرفه‌اش به‌عنوان یک ستاره پاپ آماده کرد. اگرچه خانواده پر ستاره‌اش بدون شک به او کمک کردند تا راه‌های شهرت را سریع‌تر طی کند.

مایلی سایرس در ۲۳ نوامبر ۱۹۹۲ به دنیا آمد و به دلیل خندان بودن در کودکی نام مستعار مایلی را به خود اختصاص داد. پدر او نماد کانتری بیلی ری سایرس - با شهرت Achy Breaky Heart - و مادرخوانده او دالی پارتون است.

مایلی سایرس برنده جایزه گرمی کیست؟

اوایل کار مایلی سایرس

مایلی سایرس در ابتدا از نقش هانا مونتانا به دلیل کوچک و جوان بودن رد شد، اما اصرار او نتیجه داد.

هانا مونتانا فوراً موفق شد، و تبدیل به پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی برای کودکان شش تا ۱۴ ساله شد و مایلی را به جایگاه مشهور برای نوجوانان سوق داد. علاوه بر این استعداد خوانندگی او نیز در همان زمان بروز یافت و مورد استقبال قرار گرفت و موسیقی متن سریال او به خوانندگی خودش نیز در رتبه اول قرار گرفت.

در سال ۲۰۰۷، مایلی سایرس یک آلبوم دیگر به نام هانا مونتانا ۲: ملاقات با مایلی سایرس منتشر کرد که ۱.۱ میلیون نسخه فروخت. او همچنین تور کنسرت Best of Both Worlds را آغاز کرد و در نقش خودش و شخصیت هانا مونتانا موسیقی اجرا کرد.

در سال ۲۰۰۸، مایلی سایرس دومین آلبوم استودیویی خود را به نام خودش منتشر کرد. Breakout شامل هشت آهنگ بود که توسط خودش نوشته شده بود. او در آن زمان گفت: "ترانه سرایی چیزی است که من واقعاً می‌خواهم برای همیشه در زندگی خود انجام دهم. " فقط امیدوارم این رکورد بیش از هر چیز نشان دهد که من یک نویسنده هستم. " او در آن زمان همچنین در رتبه اول جدول بیلبورد ایالات متحده قرار گرفت.

حرفه موسیقی مایلی سایرس

سایرس پس از کنار گذاشتن شخصیت خود در دیزنی، مایلی به موفقیت در حرفه موسیقی خود ادامه داد و آلبوم‌های زیادی از جمله Bangerz را ساخت که در سال ۲۰۱۳ با در صدر جدول قرار گرفت. او با آهنگ‌های Wrecking Ball و We Can't Stop موفقیت‌های زیادی به دست آورد. آلبوم ۲۰۱۷ او Younger Now او، با لیام همسورث، آهنگ عاشقانه مالیبو را به عنوان تک آهنگ اصلی نیز خیلی مشهور شد.

جایزه گرمی مایلی سایرس

در سال ۲۰۲۳، مایلی سایرس آلبوم «تعطیلات تابستانی بی پایان» را منتشر کرد و تک‌آهنگ اصلی «گل‌ها» به محبوبیت جهانی دست یافت.

زندگی شخصی مایلی سایرس

زندگی شخصی مایلی سایرس نیز همواره در کانون توجه بوده است. در جولای ۲۰۰۷، او با نیک جوناس، ۱۴ ساله، جوانترین عضو برادران جوناس آشنا شد. پس از جدایی، مایلی سایرس با لیام همسورث، همبازی او در فیلم سینمایی The Last Song قرار گذاشت. اآن دو از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹ با هم قرار گذاشتند. آن‌ها در دسامبر ۲۰۱۸ ازدواج کردند و البته در آگوست ۲۰۱۹ برای همیشه از هم جدا شدند.

مایلی سایرس برنده جایزه گرمی کیست؟

مایلی سایرس برنده جایزه گرمی کیست؟

مایلی سایرس همچنین با استلا مکسول، پاتریک شوارتزنگر و کودی سیمپسون رابطه داشته است. طبق گزارش‌ها او از سال ۲۰۲۳ با درامر Maxx Morando رابطه دارد.

عکس‌های مایلی سایری

مایلی سایرس برنده جایزه گرمی کیست؟

مایلی سایرس برنده جایزه گرمی کیست؟

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار هنرمندان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان