تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۵ دی ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

جاستین بیبر کیست؟

بیوگرافی جاستین بیبر، خواننده و بازیگر مشهور و همچنین عکس‌های همسرش هیلی بالدوین و درباره زندگی او را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی جاستین بیبر

رویداد۲۴ جاستین بیبر، خواننده و بازیگر، در تاریخ ۱ مارس ۱۹۹۴ در کانادا متولد شد. وی تحصیلات خود را در مقطع دیپلم دبیرستان کاتولیک St. Michael به پایان رساند. از سن ۱۳ سالگی، جاستین با انتشار آهنگ‌های خود در یوتیوب، به موسیقی مشغول شد و اکنون به عنوان یک خواننده و ترانه‌سرا فعالیت می‌کند.

جاستین درو بیبر (Justin Drew Bieber) در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۷۲ در شهر لندن، استان انتاریو، کانادا به دنیا آمد. او تنها فرزند خانواده‌اش بود. پدرش، جرمی، یک ورزشکار حرفه‌ای در رشته هنر‌های رزمی MMA بود و مادرش، پتی مالت، نویسنده و فیلمنامه‌نویس بود. پدر و مادر جاستین در سن ۱۸ سالگی او، بدون ازدواج رسمی، او را به دنیا آوردند. پس از دو سال از تولد جاستین، آن‌ها به طور نهایی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند.

شروع فعالیت هنری جاستین بیبر

جاستین بیبر کیست؟

با حمایت مادرش، جاستین از کودکی به صورت خودآموز ساز‌های پیانو، گیتار و ترومپت را فراگرفت. او تمرینات خود را انجام داد و به تدریج مهارت‌های موسیقی خود را بهبود بخشید. در سال ۲۰۰۷، در یک مسابقه محلی شرکت کرد و با خواندن آهنگ "So Sick" دوم شد.

دیده شدن جاستین بیبر با یوتیوب

جاستین بیبر کیست؟

مادر جاستین در ابتدا ویدیو‌های خوانندگی او را برای دیدن دوستان و آشنایان در یوتیوب منتشر می‌کرد. با توجه به علاقه و بازدید‌های میلیونی، جاستین تصمیم گرفت کار خود را در این زمینه ادامه دهد. پس از مدتی، اسکوتر براون، استعدادیاب و مدیر برنامه‌های خوانندگان مشهور جهان، به طور تصادفی با دیدن یکی از ویدیو‌های جاستین در یوتیوب، تحت تأثیر قرار گرفت.

به دنبال حمایت اسکوتر، جاستین در سال ۲۰۰۸ (هنوز ۱۳ ساله بود) با آشر، خواننده آمریکایی، آشنا شد و به صورت رسمی به گروه موسیقی او پیوست.

اولین آهنگ جاستین بیبر

جاستین بیبر کیست؟

در سال ۲۰۰۹ و در سن ۱۴ سالگی، جاستین بیبر اولین تک‌آهنگ خود را منتشر کرد که در رادیو پخش شد و موفق شد در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ هفته به رتبه ۴۰ ام برسد.

چند ماه بعد، در کاخ سفید به مناسبت کریسمس، جاستین آهنگی به نام "روزی در کریسمس" را برای باراک اوباما و همسرش، میشل، اجرا کرد. این اجرا بسیار مورد توجه قرار گرفت و بر روی شهرت جاستین تأثیرگذار بود.

اولین آلبوم تا فیلم موزیکال جاستین بیبر

جاستین بیبر کیست؟

در سال ۲۰۱۰، جاستین بیبر اولین آلبوم خود به نام "دنیای من ۰، ۲" را منتشر کرد. این آلبوم با استقبال خوبی مواجه شد و ترک اول آن به نام "عزیزم" بیش از ۶ میلیون نسخه فروش را به دست آورد.

چند هفته بعد، جاستین رکورد پرجستجوترین فرد مشهور سال را به خود اختصاص داد. سپس در سال ۲۰۱۱، فیلم موزیکال به نام "هرگز نگو هرگز" منتشر شد و بهترین فیلم موزیکال آمریکا در آن سال شد.
در همین سن ۱۷ سالگی، جاستین به عنوان یکی از ۱۰۰ چهره تأثیرگذار و دومین ثروتمند زیر ۳۰ سال در جهان شناخته شد.

فعالیت‌های تجاری جاستین بیبر

در سال ۲۰۱۰، در سن ۱۶ سالگی، جاستین به عنوان مدل لوازم زیبایی Proactiv انتخاب شد. همین سال، با همکاری با برند Nicole by OPI، خط تولید انحصاری لاک ناخن را تأسیس کرد.

سال ۲۰۱۲، جاستین به عنوان مدل برند آدیداس انتخاب شد و تا سال ۲۰۱۴، چهار عطر از برند خود را رونمایی کرد.

رابطه جاستین بیبر با سلنا گومز

جاستین بیبر کیست؟

در سال ۲۰۱۰ و در سن ۱۶ سالگی، جاستین وارد یک رابطه عاشقانه با سلنا گومز، که در آن زمان ۱۸ ساله بود، شد. اما در سال ۲۰۱۲ اعلام کردند که از هم جدا شده‌اند.

بعد از جدایی، این دو در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ دوباره به علاقه‌مندی عاشقانه با یکدیگر بازگشتند و در این دوره، ارتباطشان را از نظر عموم مخفی نگه داشتند. اما در نهایت، در اواخر سال ۲۰۱۷ به طور دائمی از هم جدا شدند.

ازدواج جنجالی جاستین بیبر با یک مدل

جاستین بیبر کیست؟

در اوایل تابستان ۲۰۱۸، خبر نامزدی جاستین بیبر ۲۴ ساله با هیلی بالدوین، مانکن ۲۲ ساله آمریکایی، طرفداران این ستاره جنجالی را غافلگیر کرد.

بعضی افراد با انتقاد از جاستین بیبر، دوست دختر سابقش سلنا گومز را، خواننده مشهور آمریکایی، را به عنوان گزینه بهتری توصیف کردند.

نظر جاستین بیبر درباره رابطه اش با سلنا گومز

جاستین بیبر کیست؟

«من فکر میکنم در رابطه قبلی ام آسیب دیدم، من در رابطه پیشینم غفلت کردم، دیوانگی کردم و رفتار وحشیانه‌ای داشتم و در یک کلام بی ملاحضه بودم.

بعد که با هیلی وارد رابطه شدم برای اینکه واقعا خودم را بسازم وقت گذاشتم و بروی خودم تمرکز کردم و تلاشم کردم که تصمیمات درست بگیرم و باید بگویم که بهتر شدم».

افتخارات جاستین بیبر

در سال ۲۰۱۳، جاستین بیبر جایزه الماس را از صنعت ضبط آمریکا دریافت کرد و تاکنون ۱۰ بار نامزد جایزه گرمی شده است، اما تنها یک بار موفق به گرفتن جایزه شده است.

او دو جایزه از بریتانیا و چهار جایزه از مراسم موسیقی NRJ دریافت کرده است. همچنین، او ۱۶ جایزه موسیقی بیلبورد، ۱۵ جایزه موسیقی آمریکایی، ۲۳ جایزه انتخاب نوجوان برتر و ۲۱ جایزه موسیقی برتر اروپا را به دست آورده است. این‌ها برخی از افتخارات جاستین بیبر در عرصه موسیقی هستند.

شایعه ارتباط با یهودیت

در سال ۲۰۱۱، شایعه پیوند جاستین بیبر با یهودیت پس از سفر او به اسرائیل پر رنگ‌تر شد و حتی قرار بود با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این کشور، دیدار کند.

اما بعدها، بدون هیچ توضیحی، این دیدار لغو شد و جاستین بیبر خود ارتباط و فعالیت سیاسی برای یهودیت را رد کرد.

کلکسیون ماشین‌های جاستین بیبر

جاستین بیبر کیست؟

جاستین یک ماشین باز هم است، آئودی R۸ پلنگی، فیسکر کارما، رنج روور، بت موبیل، لامبورگینی اونتادور و فراری از جمله کلکسیون‌های ماشین او هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان