تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

معرفی ۶ سریال کره‌ای جدید در حال پخش ۲۰۲۴

اگر به دنبال لیستی از سریال‌های کره‌ای جدید در حال پخش در سال ۲۰۲۴ هستید، در این مطلب همراه ما باشید. در ادامه، شش سریال کره‌ای در حال پخش در سال ۲۰۲۴ را که در شبکه‌های مختلف تلویزیون کره جنوبی در حال پخش هستند، به شما معرفی می‌کنیم.

سریال های جدید کره ای

رویداد۲۴ سال ۲۰۲۴ به سرعت در حال گذر است و در این سال نیز سریال‌های دیدنی بسیاری با حضور بازیگران برجسته کره جنوبی در شبکه‌های مختلف در حال پخش هستند. از سریال انتقامی "پارک مین یونگ و نا این وو" گرفته تا سریال کمدی رمانتیک "پارک شین هه و پارک هیونگ" شیک و سریال تاریخی و انتقامی "جو جونگ سوک و شین سه کیونگ". در ادامه، لیستی از سریال‌های کره‌ای در حال پخش در سال ۲۰۲۴ را که پخش آن‌ها تازه شروع شده به همراه خلاصه داستانشان به شما معرفی می‌کنیم.

سریال Flex X Cop

معرفی 6 سریال کره ای جدید در حال پخش ۲۰۲۴

آن بو هیون و پارک جی هیون، که پیش از این در سریال "سلول‌های یومی" همبازی بودند، اینبار به عنوان نقش‌های اصلی در یک سریال جدید کره‌ای در حال پخش در سال ۲۰۲۴ قرار گرفته‌اند. طرفدارانشان انتظارات زیادی از این سریال جدید دارند.

بوهیون در درام جدیدش نقش جین یی سو را بازی می‌کند. او یک مرد نابالغ و خوش‌گذران از خانواده‌ای ثروتمند است که به عنوان کارآگاه در بخش جنایات خشونت‌آمیز فعالیت می‌کند. او در همراهی با رهبر تیم، کانگ هیون (با بازی پارک جی هیون)، تلاش می‌کند تا با استفاده از امتیازاتی که به لطف ثروت و موقعیت اجتماعی خانواده مرموز خود دارد، پرونده‌های جنایی را حل کند و افراد قدرتمندی که سعی در نقض قوانین دارند را دستگیر کند.

سریال Knight Flower

معرفی 6 سریال کره ای جدید در حال پخش ۲۰۲۴

یکی از سریال‌های کره‌ای در حال پخش در ماهواره که در این روز‌ها شهرت زیادی به دست آورده و همه عاشق آن شده‌اند، سریال "شکوفه شب" است. این درام به لطف حضور لی هانی، ستاره عناوین کمدی معروف مانند سریال "زن بی‌نظیر" و سریال "کشیش آتشین"، به عنوان یک کمدی خنده‌دار شناخته می‌شود که تماشای آن هر کسی را به خنده وادار می‌کند.

داستان این سریال کره‌ای در حال پخش در سال ۲۰۲۴ درباره یو هوا (لی هانی) است. او در روز عروسی خود با یک خانواده معروف، همسرش را از دست می‌دهد و بعد از ۱۵ سال به عنوان یک بیوه در خانه حبس می‌شود و حق خروج از خانه را ندارد. او در طول روز عروسی همسرش، عزاداری او را می‌کند، اما شب‌ها با لباسی سیاه و ماسکی روی صورت، از خانه خارج می‌شود و به مردم فقیر و نیازمند در زمینه‌های مختلف کمک می‌کند. در این مسیر، او با یک افسر جوان و خوش تیپ به نام پارک سو هو (لی جونگ وون) آشنا می‌شود و...

سریال Captivating The King

معرفی 6 سریال کره ای جدید در حال پخش ۲۰۲۴

"Captivating The King" یکی دیگر از سریال‌های کره‌ای مورد انتظار در سال ۲۰۲۴ است که با بازی جو جونگ سوک و شین سه کیونگ در ژانر عاشقانه و انتقامی ساخته می‌شود. این دومین باری است که بینندگان جو جونگ سوک را در یک درام تاریخی مشاهده می‌کنند و طرفداران بسیاری با شوق منتظر پخش این درام بودند.

داستان این سریال درباره شاهزاده‌ای به نام لی این (جو جونگ سوک) است که به برادر بزرگترش لی سان (چوی دائه هون)، که پادشاه است، بسیار وابسته است. او در گروگانگیری توسط دولت سلسله چینگ قرار می‌گیرد و برادرش به او خیانت می‌کند که این باعث ایجاد زخم عمیقی در قلب لی این می‌شود. در این میان، او عاشق دختری به نام هی سو (شین سه کیونگ) می‌شود. پس از رویداد‌هایی و در حالی که لی این به پادشاهی می‌رسد، او دوباره هی سو را ملاقات می‌کند. اما این بار هی سو به عنوان یک جاسوس که قصد انتقام گرفتن از او را دارد، در مقابل او قرار می‌گیرد.

سریال Doctor Slump

معرفی 6 سریال کره ای جدید در حال پخش ۲۰۲۴

"Doctor Islamp" بدون شک یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای در حال پخش در سال ۲۰۲۴ است. پارک شین هه آخرین بار سه سال پیش در درام "Sisyphus: The Myth" در سال ۲۰۲۱ حضور داشت و حالا پس از به دنیا آمدن فرزند اولش، دوباره به تلویزیون بازگشته است. همچنین، پارک هیونگ شیک را در سال گذشته در درام تاریخی "Our Blooming Youth" در سال ۲۰۲۳ دیدیم. این دو بازیگر سال‌ها پیش در سریال معروف "The Heirs" در سال ۲۰۱۳ به عنوان دو همکلاسی باهم بازی کرده‌اند و این اولین بار است که به عنوان یک زوج در کنار یکدیگر حضور دارند.

داستان این سریال کره‌ای جدید در حال پخش در سال ۲۰۲۴ حول محور دو رقیب درسی سابق یعنی یئو جونگ وو (پارک هیونگ شیک) و نام‌ها نول (پارک شین هه) می‌چرخد. در زمان حال، هانول یک متخصص بیهوشی و جونگ وو یک جراح پلاستیک معروف است. طی رویداد‌هایی در زندگی، این دو نفر از عرش به فرش می‌رسند و در بدترین لحظات زندگی، دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند و مجبور می‌شوند در یک خانه روی پشت بام باهم زندگی کنند.

سریال Love Song for Illusion

معرفی 6 سریال کره ای جدید در حال پخش ۲۰۲۴

پارک جی هون، بازیگر سریال "قهرمان ضعیف کلاس ۱"، این‌بار با یک درام تاریخی و فانتزی بازگشته است. او در این درام در نقش پادشاهی با دو شخصیت متفاوت به ایفای نقش می‌پردازد. همچنین، هوانگ هی، بازیگر سریال "افسانه روباه نه‌دم" نیز با بازی منفی و کاملاً متفاوت از نقش‌های قبلی‌اش در این درام بازگشته است.

داستان این سریال درباره ولیعهدی به نام سا جوهیون (با بازی پارک جی هون) است که به دلیل آسیب روحی که در کودکی بخاطر پدرش به او وارد شده، به فردی ضعیف و نفرت‌انگیز از سیاست تبدیل شده است. او عاشق طراحی لباس و خیاطی است و همه او را به عنوان یک ولیعهد دیوانه می‌شناسند، زیرا بعضی روز‌ها به یک فرد کاملاً متفاوت تبدیل می‌شود که رفتارهایش هیچ شباهتی به آن ولیعهد ضعیف ندارد.

سریال Marry My Husband

معرفی 6 سریال کره ای جدید در حال پخش ۲۰۲۴

سریال "Marry My Husband" یکی از درام‌های کره‌ای است که قرار است در سال ۲۰۲۴ به زودی پخش شود و این روز‌ها بسیار جنجالی است. بازیگران اصلی این سریال پارک مین یونگ و نا این وو هستند. اخیراً، مین یونگ به دلیل حواشی مربوط به دوست پسر سابق کلاهبردارش، مورد انتقاد مردم کره قرار گرفته است. اما علاوه بر این مسئله، سریال او با هر قسمت جدید که پخش می‌شود، موفق به کسب ریتینگ بالاتری شده است. این نشان می‌دهد که درام‌های انتقامی همیشه در کره جنوبی مورد استقبال قرار می‌گیرند و همیشه مخاطبان را به خود جذب می‌کنند.

داستان این سریال درباره زنی به نام جی وون (با بازی پارک مین یونگ) است که متوجه می‌شود همسرش، مین هوان (با بازی لی یی کیونگ)، و دوست صمیمی‌اش سو مین (با بازی سونگ‌ها یون) به او خیانت می‌کنند و در رابطه عاشقانه‌ای با یکدیگر هستند. جی وون در یک درگیری با همسرش جان خود را از دست می‌دهد، اما به گذشته و زمانی که هنوز با مین هوان ازدواج نکرده است، باز می‌گردد. او تصمیم می‌گیرد این‌بار همه چیز را تغییر دهد و در این مسیر، رئیس شرکتش، جی هیوک (با بازی نا این وو)، به او کمک می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان