تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

در ادامه مقاله پیش رو لیستی از سریال‌های ترکیه مورد انتظار سال ۲۰۲۴ را برای شما معرفی خواهیم کرد.

سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

رویداد۲۴ کشور ترکیه در صنعت سریال‌سازی در جهان حرفی برای گفتن دارد و سالانه سریال‌هایی، چه از طریق تلویزیون و چه از طریق پلتفرم‌های آنلاین، تولید می‌شوند تا مخاطبان خود را به تماشا بکشانند. اما یکی از ویژگی‌هایی که این کشور با کشور ایران مشترک دارد، بحث برنامه‌ریزی پخش سریال‌ها است. به عنوان مثال، در کشور آمریکا سریال‌ها زمان‌بندی خاصی برای پخش دارند. اما در ترکیه و ایران، سریال باید به مرحله آماده‌سازی برسد و سپس یک شبکه آن را به روی آنتن ببرد. بنابراین، جدول زمانی مشخصی برای پخش سریال‌ها وجود ندارد.

ستاره‌ها از من دور هستند (Yıldızlar Bana Uzak)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

عنوان بعدی جدیدترین سریال‌های ترکی در سال ۲۰۲۴، سریال "ستاره‌ها از من دور هستند" است که یالچین آن را کارگردانی کرده است. این سریال بازیگران قوی‌ای را در خود جای داده بود، اما پس از ۴ قسمت، تصمیم گرفته شد به فینال برسد. داستان "ستاره‌ها از من دور هستند" حول محور دو شخصیت اصلی، قدیر و آسلی، متمرکز است که به شدت عاشق یکدیگر هستند. اما به دلیل اتفاقات و دشمنی‌ها، قدیر به قتل متهم می‌شود و به ظاهر زوج از هم جدا می‌شوند. اما آیا این موضوع واقعیت دارد؟

نسیم تپه (Ruzgarli Tepe)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

سریال "نسیم تپه" یک سریال ترکی جدید در سال ۲۰۲۴ است که توسط شبکه کانال ۷ ترکیه پخش می‌شود و با استقبال بسیاری مواجه شده است. این اثر را عمر بایکول و بولنت دوعان به عنوان کارگردانان به اجرا درآورده‌اند. سریال داستان دختری به نام زینب را به تصویر می‌کشد که محبوب و ثروتمند است و همیشه روحیه ماجراجویی خود را پشت نقابی از آرامش پنهان می‌کند. از سوی دیگر، مردی به نام خلیل هم وجود دارد که گذشته‌ای تلخ داشته و روزگاری ناسازگار با او دارد. آن‌ها به یکدیگر نزدیک می‌شوند و اتفاقات جدیدی در زندگیشان رخ می‌دهد.

دشمن عشق (Aşka Düşman)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

اگر سریال "فضیلت خانم و دخترانش" (Fazilet Hanım ve Kızları) را تماشا کرده باشید، نازان کسال را به عنوان یک شخصیت با هیبت مادری می‌شناسید که همواره تلاش می‌کند دخترانش را برای ازدواج و کسب ثروت تشویق کند. اما در موضوع عشق، نظریات نازان با دشمن عشق تفاوت دارد. این سریال یکی از سریال‌های ترکیه‌ای سال ۲۰۲۴ است که داستان یک مادر به نام فضیلت را روایت می‌کند که دختری به نام اینجی دارد و به شدت او را از عاشق شدن منع می‌کند. سریال "دشمن عشق" سرنوشت نامعلومی دارد و احتمالاً با چهار قسمت فینال می‌باشد.

کبرا (Kübra)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

سریال "کبرا" یک سریال ترکیه‌ای در سال ۲۰۲۴ بود که حضور چاغاتای اولوسوی در آن به چشم می‌خورد. این مجموعه توسط نتفلیکس پخش شد و با استقبال قابل توجهی مواجه شد. همچنین تایید شده است که فصل دوم این سریال نیز ساخته خواهد شد. داستان این سریال کمی عجیب و جالب است، با محوریت یک مرد به نام گوکهان که در شرایط مالی نامساعدی قرار دارد و در تلاش است تا با تلاش و کوشش نیاز‌های خود را برطرف کند و با دختری که عاشقش است به زودی ازدواج کند. اما پیام‌های عجیبی از یک شخص مجهول به نام کبرا زندگی او را تغییر می‌دهد.

سریال بی رحم (Gaddar)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

یکی از سریال‌های جدید ترکیه‌ای در سال ۲۰۲۴ که باید به آن اشاره کنیم، سریال "بی‌رحم" است که به کارگردانی سینان اوزتورک ساخته شده است و حضور چااغاتای اولوسوی را پس از چندین سال در یک سریال مشاهده می‌کنیم. این اثر تاکنون به عنوان پرادرام‌ترین سریال سال جدید شناخته شده است و پس از اتمام سریال "یک شخص دیگر" (Bambaşka Biri) جایگزین آن شده است.
داستان این سریال حول محور مردی به نام داهان را روایت می‌کند که پس از گذراندن سربازی طولانی مدت به خانه بازمی‌گردد، اما نامزدش او را ترک کرده و برادرش به مسیری ناخوشایند رفته است. زندگی داهان بهم می‌خورد و او مجبور می‌شود تا برای حفظ آنچه که عزیز دارد، تبدیل به یک قاتل بی‌رحم شود.

سریال دانه‌های مروارید (İnci Taneleri)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

یکی از سریال‌های جدید ترکیه‌ای در سال ۲۰۲۴ که باید به آن اشاره کنیم، سریال "دانه‌های مروارید" است که به کارگردانی شنول سونمز ساخته شده است و ییلماز اردوعان فیلمنامه آن را نوشته است. این سریال پس از پخش مورد تحسین قرار گرفته است.

داستان "دانه‌های مروارید" حول محور یک معلم تاریخ مرد به نام اعظم می‌گردد که سال‌ها قبل به زندان افتاده بوده است به اتهام قتل همسرش. پس از آزادی او با یک رقاصه به نام دلبر آشنا می‌شود. اعظم تنها یک آرزو دارد و آن نیز محافظت و جمع کردن خانواده‌اش دوباره زیر یک سقف است.

سریال کف (Kopuk)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

یکی از سریال‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴، سریال "کف" است که یک سریال ترکیه‌ای است. این سریال توسط یک تیم کارگردان و نویسنده معروف ساخته شده و بازیگران آن نیز مورد قبول قرار دارند. "کف" قرار است از شبکه فاکس پخش شود و داستان آن الهام گرفته شده از افسانه رابین هود است که در آن شخصی به نام فرهان، ثروتمندان و افرادی که به ناحق ثروتمند شده‌اند را می‌دزدد و به افراد نیازمند کمک می‌کند. اما پس از وقوع یک حادثه، او تصمیم می‌گیرد با هویت یک شخصیت دیگر به کارش ادامه دهد.

سریال یک عشق است (Bir Sevdadır)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

یکی دیگر از سریال‌های ترکیه‌ای در سال ۲۰۲۴، سریال "یک عشق است" است که توسط کارگردان مهمت بوزداغ ساخته شده و در شبکه TRT۱ پخش می‌شود. داستان این سریال درباره یک دختر ثروتمند است که پس از مرگ پدرش، همه چیز را از دست می‌دهد و پس از مدتی با یک بازیکن فوتبال آشنا می‌شود.

سریال بهار (Bahar)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

یکی از سریال‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴، سریال "بهار" است که قرار است در شبکه تلویزیونی ترکیه (Show TV) پخش شود و احتمالاً مورد استقبال قرار گیرد. داستان این اثر درباره یک زن به نام بهار است که به نظر می‌رسد زندگی خوب و بی‌نقصی دارد، اما اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد و بهار چهره دیگری از زندگی را مقابل دیدگاه خود می‌بیند.

سریال داستان خاکستری (Kül Masalı)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

یکی از سریال‌های ترکیه‌ای مورد انتظار در سال ۲۰۲۴، سریال "داستان خاکستری" است که قرار است از شبکه TRT ۱ پخش شود و کارگردانی آن توسط متین بالک‌اوعلو انجام می‌شود. این داستان حول محور شخصیت آرات، پسر یک خانواده ثروتمند، و دختری فقیر به نام اوزگه است که در نگاه اول عاشق یکدیگر می‌شوند و با هم ازدواج می‌کنند. اما سؤال این است که آیا این ازدواج به نتیجه‌ای مطلوب منجر خواهد شد یا خیر؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
6
ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻦ

ﺣﺎﺿﺮﻥ ﺩﻭ ﺳﺎﻋﺘﻮ ﭘﻨﺠﺎﻩ ﻭ ﺩﻭﺩﻗﯿﻘﻪ

ﮐﻤﺮﺑﻨﺪ ﻣﺎﺷﯿنو ﺗﻮﯼ ﺩﺳﺘﺸﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻥ ﻭﻟﯽ ﻧﺒﻨﺪﻧﺶ

ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﻮنایین ﮐﻪ ﺣﺎﺿﺮﻥ ۱۰ ﺳﺎﻝ

ﺑﻪ ﭘﺎﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺷﻮﻥﺑﺸﯿﻨﻦ ﻭﻟﯽ ﻧﮕﯿﺮﻧﺶ!!!!

جمله سنگین بود با جرثقیل آوردمش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
2
7
فیلم ترکیه ایی!فیلم های کثیف فیلم های نجس روابط شیطانی زناهای علنی..روابط نجس و رجس و پلید و ناپاک خداناپسند..
وارونه های قبل ظهور
حیف و وای بر چشم نعمت الهی که به این فیلم ها و امثالهم فیلم های نجس مختلط و ولنگار پرور چه داخلی چه خارجی بیفته!
بالاترین شکر این هست که از نعمت های الهی در جهت گناه استفاده نکنیم!اگر یک لحظه این چشم رو از ما با قهر خودش بگیرد..امان از دل خون امام دوازدهم برای ما مدعیان شیعی قبل ظهور
ان شاءالله خداپسند و رستگار باشید
الهم عجل لولیک الفرج
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
0
0
در مورد سریاkopukj متاسفانه ترجمه غلط شده این کلمه به معنی پاره -منفصل آمده .کلمه kopuk به معنی کف با حروف oوu با دو نکته بالایشان نوشته میشود . که این صدا ها در زبان فارسی وجود ندارد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان