تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

میلاد کی مرام کیست؟

بیوگرافی میلاد کی مرام بازیگر با عکس شخصی و ناگفته‌های زندگی شخصی و همسرش تا شروع از کارگری و شهرت اش را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی میلاد کی مرام

رویداد۲۴ میلاد کی مرام، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در شهر تبریز به دنیا آمد. او دارای مدرک فوق دیپلم الکترونیک است و از جمع شاگردان مسعود کیمیایی نیز بوده است. همچنین، او عضو باشگاه والیبال هنرمندان بوده و از کارگری به عنوان سرایدار به حرفه بازیگری پیوسته است. مقتصد او در شناسنامه به عنوان سال ۱۳۶۵ ثبت شده است.

علاقه میلاد کی مرام به فوتبال از کودکی

میلاد کی مرام کیست؟

«از بچکی در لحظه زندگی می‌کردم و بر اساس اهداف کوتاه مدت که مرا به لذت می‌رساند تصمیم گرفتم آن زمان وارد فوتبال شوم.

۹ سالگی تا ۱۳ در تیم‌های پایه فوتبال ملوان بودم و با مازیار زارع، جلال حسینی و علیرضا رمضانی هم تیمی بودیم تا اینکه مصدوم شدم و فوتبال را کنار گذاشتم.

شک نکنید اگر در فوتبال می‌ماندم الان یکی از لژیونر‌های ایران بودم و در تیم‌های بزرگ اروپایی توپ می‌زدم».

میلاد کی مرام از تئاتر تا کلاس بازیگری

میلاد کی مرام کیست؟

بعد از علاقه‌مندی به فوتبال، میلاد کی مرام به تئاتر روی آورد و در سن ۱۶ سالگی با بازی در نمایش "شب نشینی در جهنم"، جایزه بهترین بازیگر تئاتر منطقه‌ای فجر را به دست آورد.

سپس، او به تهران رفت و در کلاس‌های بازیگری زیر نظر مسعود کیمیایی، شاگرد برتر شد. در سال ۱۳۸۵، در سن ۲۱ سالگی، به عنوان دستیار کارگردان در فیلم "رئیس" تحت کارگردانی مسعود کیمیایی فعالیت کرد.

زندگی میلاد کی مرام در موتورخانه

میلاد کی مرام کیست؟

در تهران، به دلیل عدم دسترسی به مکانی برای اقامت، میلاد کی مرام برای مدتی در موتورخانه مدرسه کیمیایی زندگی می‌کرد. سپس، به عنوان یک محل کار، در یک رستوران فعالیت کرد.

تغییر سرنوشت میلاد کی مرام با گلاب آدینه

میلاد کی مرام کیست؟

«وقتی در رستوران کار می‌کردم یک شب خانم گلاب آدینه که آن زمان در تدارک یک سریال بنام خواستگاران برای شبکه یک بود آمده بودند شام بخرند.

با او در مورد علاقه ام به بازیگری حرف زدم و ایشان هم قبول کردن بروم و تست بدم، رفتم تست دادم به جای یک نقش، اما ۲۱ نقش در این سریال ایپزودیک سال ۸۶ بازی کردم که دریچه جدیدی در زندگی من بود».

شهرت میلاد کی مرام در سینما و تلویزیون

میلاد کی مرام کیست؟

در سال ۸۷، میلاد کی مرام در سریال "شب هزار و یکم" حضور داشت و سپس در سال ۸۹ با فیلم "کوچه ملی" به عرصه سینما وارد شد. در سال ۱۳۹۲، با بازی در فیلم "خط ویژه"، توانست توجه بیشتری را به خود جلب کند.

با این حال، شهرت بزرگتری برای کی مرام با حضور در سریال "نابرده رنج" در سال ۹۰ و سریال "بچه‌های نسبتاً بد" در سال ۹۲ به او رسید.

خانواده میلاد کی مرام

میلاد کی مرام کیست؟

میلاد کی مرام دارای یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود است و به عنوان آخرین فرزند خانواده به دنیا آمده است. او عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و دارای علاقه زیادی به این ورزش است. او همچنین از طرفداران صمیمی تیم ملون بندر انزلی است.

«علی دایی اسطوره مطلق فوتبال ماست علاوه بر ایران، ایشان را در اروپا و آسیا هم می‌شناسند، البته گرفتاری‌های هر دو ما زیاد است، اما گهگاهی این عزیر را می‌بینم».

ازدواج میلاد کی مرام 

میلاد کی مرام کیست؟

میلاد کی مرام تاکنون ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است. او خود را به عنوان یک فرد کم حرف و آرام معرفی می‌کند و به همین دلیل فکر می‌کند کسی نیست که با شرایط و ویژگی‌هایش کنار بیاید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان