تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

وزارت ورزش انتخاب کرد؛ حضور مجدد جنجالی‌ترین عضو در پرسپولیس

در تصمیم جدید وزارت ورزش دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با شرایطی متفاوت انتخاب شدند که یکی مدیری موفق در حوزه‌های غیرفوتبالی است و یکی امتحان پس داده است.

عضو جدید پرسپولیس

رویداد۲۴ مهر نوشت: وزارت ورزش و جوانان پس از برگزاری آخرین جلسه مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس تصمیم به اضافه کردن ابراهیم شکوری و سیدحسن طباطبایی به هیات مدیره این باشگاه گرفت تا آن‌ها در خصوص سیاست گذاری سرخپوشان در امور مدیریتی و عزل و نصب و حدود اختیارات مدیرعامل تصمیم‌گیری کنند.

سیدحسن طباطبایی که رئیس فدراسیون کاراته است فعالیت‌های دوران مدیریت خود را در حوزه‌های غیر فوتبال سپری کرده و عملکرد خوب و قابل قبولی هم در مسئولیت‌های خود داشته، اما با فوتبال ارتباط نزدیک و تاثیرگذاری نداشته است. با این حال باید دید او در اولین فعالیت و تجربه فوتبالی خود می‌تواند تاثیرگذار باشد یا نه.

بازگشت شکوری به مجموعه مدیریتی پرسپولیس در حالی صورت گرفته که او در دوران مدیرعاملی جعفر سمیعی نیز معاون باشگاه بود. دوره‌ای پر حاشیه برای بازیکن پیشین پرسپولیس و سایپا که رختکن این تیم را بار‌ها دستخوش اتفاقات کرد.

شکوری که علاقه زیادی به حضور و فعالیت در فضای مجازی دارد به جای حل و فصل مشکل پرداخت بدهی به بوژیدار رادوشوویچ و سایر بازیکنان خارجی وقت این تیم پاسخ آن‌ها را در فضای مجازی می‌داد. رفتار‌هایی آرامش را از رختکن پرسپولیس گرفت تا یحیی گل محمدی سرمربی پیشین سرخپوشان وارد ماجرا شده و شکوری را از هرگونه اظهار نظر درباره بازیکنان منع کند.


بیشتر بخوانید: سرانجام اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی استقلال چه می‌شود؟


ابراهیم شکوری

یکی از جنجالی‌ترین واکنش‌های شکوری در باشگاه پرسپولیس به بازیکن تیم

شکوری که در دوران حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست حوزه دبیرکلی هم وضعیت آرام و تاثیرگذاری نداشت، اما وقتی به بدنه مدیریتی باشگاه پرسپولیس وارد شد همان فدراسیون را مورد نقد‌هایی قرار داد که روزی خودش انجام می‌داد.

دوران مدیریتی جعفر سمیعی همچون سایر مدیران عامل باشگاه از لحاظ شفافیت مالی کاملا گنگ و پیچیده بود، اما شکوری به جای توضیح درباره این موارد سراغ کری‌های فوتبالی با سایر مربیان و مدیران رفت تا کار به شکایت امثال ساکت الهامی از او بکشد.

باشگاه پرسپولیس که با مشکلات ریز و درشت مالی دست به گریبان است و مدیریت تیمی آن هم پرنوسان است، به مسئولانی نیاز دارد که بتوانند بخشی از این مشکلات را حل کنند، اما آیا شکوری که بیشتر یک پیشکسوت است می‌تواند باری از روی دوش باشگاه پرطرفدار تهرانی بردارد؟

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان