تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

معرفی جدیدترین سریال های هندی در سال ۲۰۲۴

اگر شما نیز از طرفداران پر و پا قرص سینمای هند و بالیوود هستید، بی شک دوست دارید تا از جدیدترین سریال‌های این کشور در سال ۲۰۲۴، مطلع شوید. در این، لیستی از سریال هندی ۲۰۲۴ را ارائه خواهیم داد تا به واسطه آن، شما را از جدیدترین سریال‌های هندی ۲۰۲۴، مطلع سازیم. با ما همراه باشید.

جدیدترین سریال های هندی ۲۰۲۴

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: سینمای بالیوود، یکی از فعال‌ترین صنایع فیلم‌سازی در سراسر جهان است که هر ساله، آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی را تولید و عرضه می‌کند. برخی از این آثار، به زبان هندی و برای پخش در تلویزیون این کشور تولید می‌شوند و برخی دیگر، برای اکران جهانی ساخته می‌شوند. سریال‌های هندی، بخش عمده‌ای از سینمای این کشور را تشکیل می‌دهند و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارند. در ادامه، برخی از جذاب‌ترین و مورد انتظارترین سریال‌های هندی ۲۰۲۴ را لیست خواهیم کرد و اطلاعات جامع هر کدام، به همراه خلاصه داستان آن‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

۱. سریال نیروی پلیس هند (Indian Police Force)؛ سریال هندی ۲۰۲۴

معرفی جدیدترین سریال های هندی در سال ۲۰۲۴

داستان این سریال اکشن و جنایی، درباره یک افسر پلیس به نام کبیر مالک است که در نیرو‌های پلیس دهلی، مشغول انجام وظیفه است. در طول سریال، شاهد درگیری و تعقیب و گریز او با یک دشمن جنایتگر هستیم که در مسیر تروریسم گام برداشته است و به واسطه تهدید امنیت دهلی و هندوستان، تبدیل به دشمن شماره یک نیرو‌های پلیس و به خصوص کبیر مالک می‌شود. در سریال نیروی پلیس هند، شاهد ماجرا‌های متنوع و فداکاری‌های بسیاری خواهیم بود.

۲. سریال دنیای مردگان-فصل دوم (Pataal Lok)

معرفی جدیدترین سریال های هندی در سال ۲۰۲۴

داستان سریال "دنیای مردگان" در مورد اتفاقاتی است که بین چهار مظنون متهم به ترور و یک افسر پلیس رخ می‌دهد. هنگامی که چهار فرد متهم به تلاش برای ترور یک روزنامه‌نگار دستگیر می‌شوند، یک افسر پلیس مسئول رسیدگی به پرونده آن‌ها می‌شود. پیگیری پرونده از سوی افسر پلیس، او را به سوی گذشته این چهار فرد می‌کشاند. گذشته‌ای که به دنیای مردگان مربوط می‌شود و سرگذشت تکان‌دهنده‌ای از این چهار فرد را برملا می‌کند. بدون شک، سریال "دنیای مردگان" را می‌توان یکی از بهترین سریال‌های هندی سال ۲۰۲۴ دانست.

۳. سریال مرا بائی صدا بزن (Call Me Bae)

معرفی جدیدترین سریال های هندی در سال ۲۰۲۴

داستان سریال "مرا بائی صدا بزن"، درباره دختری به همین نام است که در خانواده‌ای ثروتمند بزرگ شده است. اما حالا، به دلیل یکسری اتفاقات عجیب و غریب، بائی با یک رسوایی بزرگ روبرو شده است. این رسوایی باعث می‌شود خانواده بائی او را انکار کنند و از او دوری کنند. حالا بائی برای اولین بار در زندگی خود، حمایت خانواده ثروتمند خود را ندارد و باید به تنهایی، فصل جدیدی از زندگی را شروع کند. در این مسیر، او با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شود و در پی یافتن شخصیت واقعی خود است، اما...

۴. سریال دو پاتی (Do Patti)

معرفی جدیدترین سریال های هندی در سال ۲۰۲۴

داستان سریال درام "دو پاتی" هنوز منتشر نشده است. با این حال، با توجه به حضور بازیگرانی مانند کریتی سانون، کاجول و شیخ شاهر، می‌توان انتظار یک مجموعه تلویزیونی جذاب و دیدنی را داشت. همچنین، همکاری شبکه نتفلیکس با این پروژه، نشان دهنده این است که احتمالاً یک سریال رازآلود و هیجان‌انگیز بسیار خوبی در انتظار ما است.

۵. سریال چاکدا اکسپرس (Chakda ‘Xpress)؛ سریال هندی ۲۰۲۴

معرفی جدیدترین سریال های هندی در سال ۲۰۲۴

داستان سریال "چاکدا اکسپرس" الهام‌بخشی از زندگی جولان گوسوامی است، که سرشار از فراز و نشیب‌هاست. او زنی با اراده قوی و تصمیمی راسخ است که با وجود سیاست‌های زن ستیزانه و مشکلات اجتماعی فراوان، تصمیم می‌گیرد بدون توجه به اوضاع، پله‌های ترقی را بالا رود و رویای خود را برآورده سازد؛ رویایی که شامل انجام بازی کریکت برای تیم ملی هند است. در این مسیر سخت و دشوار، جولان با مشکلات بسیار زیادی روبرو می‌شود، اما او از تلاش برای دست‌یابی به هدف ارزشمند خود عقب نمی‌نشیند، حتی با وجود تمامی چالش‌ها و موانعی که در این راه به او دست می‌دهند.

۶. سریال میرزاپور (Mirzapur)

معرفی جدیدترین سریال های هندی در سال ۲۰۲۴

داستان سریال "میرزاپور" درباره پسری به نام مونا است که پدرش تاجری ثروتمند و بسیار قدرتمند است. مونا نیز بسیار آرزومند به کسب قدرت است و می‌خواهد به هر طریقی که شده، به قدرت و ثروتی مشابه پدرش دست یابد. داستان جالب می‌شود زمانی که در یک مراسم عروسی، مونا با سه نفر دیگر همنشین می‌شود؛ وکیل پدرش و دو پسر او، بابلو و گودو! این موضوع باعث می‌شود که در مسیر دست‌یابی به قدرت و میراث پدر، مونا وارد بازی خطرناکی با این سه شخص شود و روند داستان را تحت تأثیر قرار دهد.

۷. سریال سوپ قاتل (Killer Soup)؛ سریال هندی ۲۰۲۴

معرفی جدیدترین سریال های هندی در سال ۲۰۲۴

داستان سریال "سوپ قاتل" درباره دختری به نام سواتی است که رویای تأسیس یک رستوران را در سر دارد. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه معشوقه‌اش همسرش را به قتل می‌رساند. این قتل نقشه سواتی را برهم می‌زند و حالا رویای تاسیس رستوران او تقریباً از بین رفته است. داستان جالب می‌شود زمانی که سواتی و معشوقه‌اش تصمیم به اقدامی عجیب می‌گیرند. معشوقه سواتی شبیه به شوهر او است و حالا آن دو می‌خواهند از این فرصت استفاده کنند و او را جایگزین شوهر سواتی کنند، در نتیجه داستان به یک توطئه پیچیده و جالب تبدیل می‌شود.

۸. سریال انگیزه کارما (Karmma Calling)

معرفی جدیدترین سریال های هندی در سال ۲۰۲۴

داستان این سریال درام، درباره زنی جوان است که در زندگی خود بسیاری از حوادث سخت را تجربه کرده و این مسائل باعث شده است که زندگی او پر از آشفتگی و بی‌سر و صدا باشد. داستان جالب می‌شود زمانی که این زن جوان تصمیم عجیبی می‌گیرد؛ تصمیمی برای انتقام گرفتن از افرادی که به پدرش ستم کرده بودند. حالا او به یک ماجراجویی عجیب و خطرناک وارد شده است که... (ادامه داستان و جزئیات بیشتر مشخص نیستند)

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان