تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

معرفی بهترین سریال‌های ترسناک ۲۰۲۴

در این مقاله، قصد داریم هشت سریال ترسناک سال ۲۰۲۴ را که در بین بهترین سریال‌های ترسناک سال ۲۰۲۴ قرار می‌گیرند، به شما معرفی کنیم.

سریال‌های ترسناک 2024

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: سال ۲۰۲۳، با وجود آثاری همچون سریال "The Last of Us" و سریال "Goosebumps"، سال خوبی برای طرفداران سریال‌های ترسناک بود. اگر از پایان این سریال‌ها ناراحت هستید، خبر خوبی برای شما داریم: سریال‌های ترسناک سال ۲۰۲۴، اگرچه ممکن است همانند همتایان سال قبل بهتر نباشند، حداقل در همان سطح قرار دارند.

سریال The Walking Dead: The Ones Who Live

بهترین سریال‌های ترسناک 2024

سریال "مردگان متحرک: آن‌ها که زنده‌اند" یکی از جذاب‌ترین سریال‌های ترسناک سال ۲۰۲۴ است که برای شبکه AMC تولید شده است. این سریال ششمین اسپین‌آف برای سریال "The Walking Dead" (۲۰۱۰-۲۰۲۲) می‌باشد و داستان عاشقانه ریک و میشون را در یک دنیای متغیر روایت می‌کند. آیا آن‌ها مجبور به مقابله با زامبی‌ها می‌شوند؟ فصل اول این سریال ترسناک جدید در سال ۲۰۲۴ به صورت شش قسمت منتشر خواهد شد.

سریال From

بهترین سریال‌های ترسناک 2024

سریال "From"، که به صورت "FROM" نیز نوشته می‌شود، یکی از ترسناک‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۴ است. پخش این سریال از سال ۲۰۲۲ آغاز شده و تاکنون دو فصل با مجموع ۲۰ قسمت منتشر شده است. در ژوئن سال ۲۰۲۳، تأیید شد که فصل سوم این سریال برای پخش در سال ۲۰۲۴ ساخته خواهد شد. داستان این سریال ترسناک سال ۲۰۲۴ در یک شهر خیالی و ترسناک در آمریکای میانه رخ می‌دهد. هر کسی که به این شهر وارد می‌شود، در گیرنده قرار می‌گیرد و ساکنان در تلاش برای پیدا کردن راهی برای فرار از شهر هستند. با این حال، آن‌ها مدام در معرض موجودات وحشتناکی قرار می‌گیرند که در جنگل‌های اطراف شهر زندگی می‌کنند.

سریال Interview with the Vampire

بهترین سریال‌های ترسناک 2024

سریال "Anne Rice's Interview with the Vampire" یا به طور معروف "مصاحبه با خون‌آشام"، یکی دیگر از بهترین سریال‌های ترسناک سال ۲۰۲۴ است. این سریال بر اساس رمانی به همین نام اثر آن رایس (Anne Rice) که در سال ۱۹۷۶ منتشر شد، ساخته شده است. فصل اول سریال در سال ۲۰۲۲ با ۸ قسمت منتشر شد و با استقبال بسیار خوبی از مخاطبان و منتقدان مواجه شد. به دنبال موفقیت فصل اول، تأیید شد که فصل دوم نیز با ۸ قسمت ساخته خواهد شد. فیلمنامه، طراحی لباس، موسیقی و بازیگران اصلی از جمله عواملی هستند که تحسین منتقدان را به دنبال داشته است. داستان سریال درباره یک خون‌آشام به نام لوئیس دو پوینت دو لاک است و زندگی گذشته و روابط پرفراز و نشیب او را روایت می‌کند.

سریال American Horror Story: Delicate Part ۲

بهترین سریال‌های ترسناک 2024

به گزارش رویداد۲۴، فصل دوازدهم از مجموعه ترسناک "American Horror Story" با نام "Delicate" یکی از بهترین سریال‌های ترسناک سال ۲۰۲۴ می‌باشد. این فصل بر اساس کتابی به نام "Delicate Condition" نوشته دنیل ولنتاین (Danielle Valentine) ساخته شده است. بخش اول این فصل شامل ۵ قسمت در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر شد. انتشار بخش دوم نیز به سال ۲۰۲۴ موکول شده است.

سریال Chucky

بهترین سریال‌های ترسناک 2024

سریال ترسناک "چاکی" (Chucky) در سال ۲۰۲۴، به عنوان دنباله‌ای بر فیلم "Cult of Chucky" (۲۰۱۷) که هفتمین فیلم از فرنچایز "چاکی" است، منتشر می‌شود. پخش این سریال در سال ۲۰۲۱ آغاز شد و تاکنون ۲۰ قسمت از آن در دو فصل و بخش اول فصل سوم منتشر شده است. فصل سوم این سریال شامل ۸ قسمت است و ۴ قسمت اول آن در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است، در حالی که ۴ قسمت بعدی، یعنی بخش دوم فصل سوم، به زودی منتشر خواهد شد. داستان سریال "چاکی" با پیدا شدن یک عروسک چاکی در حومه‌ی یک شهر ایده‌آل آمریکایی آغاز می‌شود. با وقوع سری قتل‌های وحشتناک، ریاکاری و اسرار شهر آشکار می‌شود و شهر در هرج و مرج عظیمی فرو می‌رود.

فصل دوم سریال Squid Game

بهترین سریال‌های ترسناک 2024

اگر شما یکی از طرفداران سریال‌ها هستید، احتمالاً سریال "اسکوئید گیم" (Squid Game) را به خاطر می‌آورید. این سریال یک محصول کره جنوبی برای شبکه نتفلیکس است و در زمان انتشارش واکنش‌های بسیار زیادی را به همراه داشت. با عرضه سریال در سال ۲۰۲۱ و پذیرش بی‌سابقه‌ای که از سوی بینندگان و منتقدین داشت، شبکه نتفلیکس تصمیم به ساخت فصل دوم آن گرفت. تولید فصل دوم این سریال در ماه جولای ۲۰۲۳ آغاز شده است. در حال حاضر، اطلاعاتی درباره داستان سریال و تاریخ دقیق انتشار فصل دوم در دسترس نیست. امیدواریم که فصل دوم سریال "اسکوئید گیم" به یکی از مهیج‌ترین سریال‌های ترسناک سال ۲۰۲۴ تبدیل شود.

سریال Generation Z

بهترین سریال‌های ترسناک 2024

در میان سریال‌های ترسناک جدید سال ۲۰۲۴، نام سریال "جنریشن زد" (Generation Z) به چشم می‌خورد. این سریال یک محصول بریتانیایی است که توسط بن ویتلی برای شبکه ۴ ساخته شده است و پخش آن در سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. داستان سریال با واژگونی یک کامیون ارتشی خارج از شهر خیالی "بامبی" آغاز می‌شود. سرنشینان کاروان به علت استنشاق یک گاز شیمیایی، تبدیل به زامبی‌ها می‌شوند و به جوانان شهر حمله می‌کنند. طبق اخبار در دسترس، فصل اول این سریال ترسناک جدید سال ۲۰۲۴ شامل ۶ قسمت است.

سریال Parasyte: The Grey

بهترین سریال‌های ترسناک 2024

سریال "انگل: خاکستری" (Parasite: Grey) یکی از سریال‌های ترسناک سال ۲۰۲۴ است که محصول کره جنوبی است. این سریال، که به نام "Gisaengsu: Deo Geurei" نیز شناخته می‌شود، بر اساس مجموعه مانگا "Kiseijuu" اثر ایواکی هیتوشی ساخته شده است. داستان این سریال با آلوده شدن جونگ سو این به یک انگل آغاز می‌شود. او زندگی عجیبی را همراه با این انگل، که در تلاش است مغز او را در اختیار بگیرد، آغاز می‌کند. در ادامه، جونگ سو این به گروهی به نام "The Grey" می‌پیوندد که همه اعضای آن انگل را در بدن خود دارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان