تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

گله از بی‌تعهدی مدیران استقلالی؛ استوری‌ای که باشگاه را به چالش کشید

استقلال تهران در انجام تعهدات خود سهل‌انگاری کرده به طوری که باعث شاکی شدن بازیکنانش شد.

گوستاوو بلانکو

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال در یک استوری اینستاگرامی مدعی شد بیش از ۴ ماه از قرارداد خود را دریافت نکرده است. بلانکو می‌گوید علی‌رغم وعده‌های متعدد باشگاه استقلال، هنوز طلب قابل توجهی از این تیم دارد. این بازیکن دلیل سکوتش را احترام به هواداران استقلال اعلام کرده است.

طرح موضوع بلانکو به این دلیل است که اگر مطالبات او به هر دلیلی به او پرداخت نشود یا تعلل کافی در این زمینه صورت بگیرد، طبعا این بازیکن مانند تمام چهره‌های خارجی که از باشگاه‌های ایرانی به فیفا شکایت می‌کنند، دست به کار می‌شود. باشگاه استقلال هم بی گمان به خاطر اهمال در این باره، محکوم خواهد شد. بگذریم از جرایمی که بعد‌ها نیز گریبان باشگاه را می‌گیرد و مشکلات متعددی ایجاد می‌کند.

از الان خدمت مسولان استقلال و سایر باشگاه‌ها عرض می‌کنیم در این اوضاع نابسمان اقتصادی و زیان ده بودن فوتبال در کشورمان، ابتدا ببینید چقدر در حساب باشگاه پول است؛ محل درآمدزایی کجاست و چقدر در یک بازه زمانی مشخص، می‌توانید پول جور کنید. شما فقط در این صورت است که موفق به حساب و کتاب با بازیکنان و مربیان خارجی خواهید شد یا دست کم از مخاطرات احتمالی شکایت‌های بین المللی نجات پیدا می‌کنید.


بیشتر بخوانید: انتشار آمار دیدارهای استقلال؛ آبی‌پوشان برتر شدند


بلانکو البته با شرم و حیا در این راستا وارد میدان شد و ظاهرا مدیر برنامه‌های این بازیکن قصد داشت با این استوری، یک هشدار ساده به باشگاه بدهد، اما تجربه به همه ما ثابت کرده، سر دلار در این مملکت دعواست! همین امروز به خاطر ارز مسافرتی، خیلی‌ها برای سفر‌های خارجی ارزان قیمت صف کشیده اند تا از قافله عقب نمانند. طبیعی است که هدف یک بازیکن خارجی برای حضور در فوتبال ایران، درآمدزایی است. بلانکو یا هر چهره دیگری اگر به پولش نرسد، بی تردید تعارف و حیا را کنار می‌گذارد و برای دریافت هر سنت قراردادی که بسته است، وارد میدان می‌شود.

این‌ها را نوشتیم تا بعدا باشگاه‌های ما شروع به مظلوم نمایی نکنند و حق به جانب در انظار عمومی ظاهر نشوند. این چند خط را نوشتیم تا حتی خودمان هم به یاد داشته باشیم اگر سال دیگر، بازیکنان خارجی، کار دست باشگاه‌های ایرانی دادند، بدانیم و فراموش نکنیم خبط و خطا از سوی چه کسی یا چه کسانی بوده است...

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان