تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۳

بهترین عیدی برای پدر و مادر

مادران و پدران، عزیزان تکرار نشدنی زندگی ما هستند و هرچند برای قدردانی از آن‌ها روز خاصی را در نظر گرفته‌اند، اما این تقدیر و تشکر می‌تواند در شروع سال نو هم با دادن عیدی، رقم بخورد.

بهترین عیدی برای پدر و مادر

رویداد۲۴ هدی کاشانیان: عیدی و هدیه دادن به مناسبت فرارسیدن ایام عید نوروز، یکی از سنت‌های دوست داشتنی و ارزشمند ما ایرانیان است. عیدی‌ها معمولا با خاطرات خوشی از آغاز هر سال جدید همراه می‌شوند و شادی را در قلب دریافت کننده زنده می‌کنند. اگرچه رسم بر این است که در شروع سال جدید بزرگتر‌ها به کوچکتر‌ها عیدی بدهند، اما چقدر خوب می‌شود که کوچکتر‌ها هم به رسم احترام، محبت و قدردانی به بزرگتر‌ها هدیه بدهند. مادران و پدران، عزیزان تکرار نشدنی زندگی ما هستند و هرچند برای قدردانی از آن‌ها روز خاصی را در نظر گرفته‌اند، اما این تقدیر و تشکر می‌تواند در شروع سال نو هم با دادن عیدی، رقم بخورد.

• عطر و ادکلن: عطر و ادکلن همیشه یکی از بهترین هدایا به مناسبت‌های مختلف است. عطر و ادکلن نه تنها فرد را خوشبو می‌کند، بلکه یاد شما را در ذهن او تداعی می‌کند. شکل ظاهری زیبای عطر‌های امروزی و همین طور ماهیت لوکس بودن عطر، آن را به گزینه مناسب برای هدیه روز پدر و مادر تبدیل کرده است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ای که پدر و مادرتان دارد، از بین عطر‌های زنانه و مردانه یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و کادو دهید.

• تخته نرد و شطرنج خاتم: بزرگتر‌های فامیل، خاطرات خوش زیادی از بازی‌های قدیمی خود دارند که دو مورد از آن‌ها شطرنج و تخته نرد هستند. یک انتخاب عالی برای پدر و مادر‌هایی که به این دو بازی علاقمند هستند، صفحه تخته نرد و شطرنج تزئین شده با خاتم کاری است. این محصولی بسیار لوکس و نفیس است که به عنوان کادو عید نوروز برای مادر یا پدر‌های عزیز پیشنهاد می‌شود. در یک طرف صفحه مخصوص بازی شطرنج و در سمت دیگر صفحه مناسب بازی تخته نرد را دارد. ابعاد این صفحه مربع شکل دو طرفه، ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر است که اندازه متوسطی محسوب می‌شود.

• کیف و کفش چرم: کیف و کفش زنانه و مردانه جزء لوازمی است که همیشه افراد به آن‌ها نیاز دارند. کیف‌های پول مردانه چرم، کیفیت و طول عمر زیادی دارند و زمانی که شما آن را برای پدرتان تهیه کنید، همیشه از آن به خوبی برای قرار دادن پول و کارت‌های خود استفاده خواهد کرد. از طرفی کیف‌های دوشی زنانه هم برای خانم‌ها همیشه کاربردی هستند، آن‌ها در کیف‌ها وسایل مختلفی را قرار می‌دهند. کیف‌های چرم جزء لوازم با کیفیت و مقاوم هستند و سال‌های طولانی قابلیت استفاده را دارند. در کنار آن‌ها شما می‌توانید ست کفش‌های چرم هم برای آن‎ها تهیه کنید.

• عصای خاتم کاری: اگر پدر یا مادر شما از عصا استفاده می‌کند، می‌توانید یک عصای لاکچری از صنایع دستی خاتم کاری را به او هدیه دهید. عصای خاتم‌کاری شده یک نمونه از هدیه‌های نفیس با ارزش مادی و معنوی قابل توجه است؛ بنابراین ما آن را کاملا مناسب خرید هدیه عید برای سالمندان می‌دانیم. هزاران قطعه بسیار ریز چوب و استخوان با ظرافتی فوق‌العاده در رنگ‌ها و نقش‌های سنتی مخصوص خاتم کنار هم قرار گرفته‌اند تا این عصا را به زیبایی بیارایند. عصای خاتم کادوی عیدی کاربردی و بادوام خواهد بود که حتما بزرگتر‌های خانواده آن را می‌پسندند.

• گوشی موبایل: اگر می‌توانید هزینه‌های بیشتری را برای پدر و مادرتان پرداخت کنید، گوشی موبایل را هم در لیست هدایای خود در نظر بگیرید. گوشی موبایل یکی از کاربردی‎ترین وسایل امروزی است. اگر مدل گوشی پدر یا مادرتان قدیمی شده و یا این که می‌خواهید آن را تعویض کنید، می‌توانید یک مدل گوشی موبایل با کیفیت برای آن‌ها را تهیه کرده تا همیشه از آن استفاده کنند. مدل‌های مختلفی از موبایل در حال حاضر هستند که با بودجه‌های متنوع می‌توانید آن‌ها را بخرید.

• ساعت هوشمند: امروزه افراد زیادی از ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بستن ساعت هوشمند نه تنها از نظر اطلاع از زمان اهمیت دارد، بلکه از لحاظ سلامتی هم تاثیر زیادی می‌گذارد. ساعت‌های هوشمند امروزی حاوی شمارش ضربان قلب هستند و برای پدر و مادر‌ها بهترین گزینه است تا بتوانند وضعیت سلامتی خودشان را هم چک کنند. علاوه برقابل موارد گفته شده ساعت هوشمند امکانات دیگری هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مسیریابی، حسگر‌های سلامتی، زنگ هشدار، دریافت هشدار‌های موبایل، امکان اتصال به دستیار صوتی و... اشاره کرد.

• ست کیف پول چرم: بسیاری از آقایان به کیف پول و کمربند چرمی احتیاج دارند و از هدایای کاربردی و مفید برای آن‌ها محسوب می‌شود. این محصول شامل کیف پول پالتویی مردانه، کیف جاکارتی و همچنین کمربند چرمی است که ست مشکی رنگ و شیکی را تشکیل داده‌اند. اگر برای شادباش آغاز سال جدید به دنبال مواردی کاربردی برای کادوی عید نوروز برای پدر و مادر هستید، می‌توانید این ست را برای پدرتان تهیه کنید

• لباس: اگر به دنبال یک هدیه ساده، اما کاربردی هستید می‌توانید به سراغ لباس‌ها بروید. در واقع لباس جزء متداول‌ترین هدایای امروزی است که افراد می‌توانند در روز‌های مختلف به دیگران هدیه دهند، شما می‌توانید برای عیدی به پدر و مادر هم پیراهن و یا لباس هدیه بدهید، امروزه مدل‌های مختلفی از لباس‌های مردانه و زنانه وجود دارد که می‌توانید به مناسبت عیدی نوروز برای والدین خود تهیه کنید.

• موزن گوش و بینی: شاید انتخاب بهترین هدیه برای پدر سخت باشد، ولی کافیست کمی بیشتر فکر کنید. مثلاً پدر‌ها مراقب بهداشت شخصی خود هستند و همیشه دوست دارند مرتب به نظر برسند. پس چرا آن‌ها را با موزن گوش و بینی خوشحال نکنیم؟ این دستگاه یک راه‌حل سریع و سالم برای از بین بردن مو‌های زائد گوش و بینی است. حتی برای خطوط ریش و ابرو نیز قابل استفاده است. این موزن‌ها اکثراً شارژی هستند و در مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند تا نیاز‌های همه سلیقه‌ها را برآورده کنند.

• بالش زانو: این بالش برای کسانی که زانو درد دارند، استفاده می‌شود و به کاهش درد کمک می‌کند. این بالش‌ها در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف نیز موجود هستند. همچنین برای افرادی که درد لگن دارند نیز مفید است. فوم استفاده شده در این بالش‌ها بسیار نرم است و همه می‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند؛ بنابراین اگر والدین مسن دارید با خرید این هدیه به عنوان عیدی، می‌توانید به سلامت مادر و پدر خود کمک کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عید نوروز ، والدین
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان