تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵

با ادموند بزیک درباره جدایی انصاری از قرمزها و درخشش در فولاد/شاید پرسپولیس موفق نمی شد!

مهاجم سابق پرسپولیس عدم تمرکز را دلیل گل‌نزدن مهاجمان پرسپولیس می‌داند.
رویداد۲۴-مهاجم سابق پرسپولیس عدم تمرکز را دلیل گل‌نزدن مهاجمان پرسپولیس می‌داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ادموند بزيك مهاجم اسبق پرسپوليس معتقد است نيمكت اين تيم بايد براي بازي‌هاي آينده ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا قوي‌تر شود. بزيك در خصوص شكست پرسپوليس مقابل ذوب‌آهن در هفته چهاردهم گفت: «به هر حال باخت هم در فوتبال وجود دارد و پرسپوليس بايد يك روز مي‌باخت. اعتقاد من اين است كه هر دو تيم بازي متعادلي انجام دادند و تساوي نتيجه عادلانه‌تري بود اما در نهايت پرسپوليس روي يك شوت از راه دور شكست خورد. »
او ادامه داد: «هواداران پرسپوليس توقع دارند اين تيم در هر بازي برنده شود اما در فوتبال نمي‌توان هميشه برنده بود. بازيكنان اين تيم مقابل ذوب‌آهن زحمت ‌كشيدند اما فرصت‌هاي زيادي نصيب پرسپوليس نشد. به هر حال اين بازي تمام شده و بايد به فكر بازي‌هاي بعدي باشيم.»

مهاجم سابق پرسپولیس درباره عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس گفت: «پرسپولیس ها خوب موقعیت سازی می کنند اما در ضربات نهایی دقت لازم را ندارند و به نظر من برانکو باید برای مهاجمانش تمرینات بهتری در نظر بگیرد تا آنها آماده تر شوند. طارمی مهاجم خوبی است و همین قضیه پرسپولیس را در فاز هجومی قدرتمند می کند. وقتی یک تیم چندین موقعیت گل ایجاد می کند این نشان می دهد طارمی مهاجم قدرتمندی است و فقط باید کمی تمرکزش را بیشتر کند. »

او همچنین درباره جدایی ساسان انصاری از پرسپولیس و درخشش در فولاد و حضور بازیکنان اوکراینی گفت: «شايد اگر انصاري در پرسپوليس مي‌ماند موفق نمي‌شد و خيلي كم به او بازي مي‌رسيد. انصاري از لحاظ فوتبالي تصميم خوبي گرفت كه جدا شد، چون بازي در پرسپوليس شرايط خاص خودش را دارد و وقتي بازيكن جديدي به اين تيم مي‌آيد نياز به زمان دارد تا خودش را نشان دهد. پرسپولیس باید در نیم فصل تقویت شود تا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بتواند نتایج مطلوب کسب کند.»

او ادامه داد: «پریموف چیز خاصی از خودش نشان نداده و به عموما در جریان بازی قرار ندارد. به نظر من زوج طارمی و امیری می تواند برای پرسپولیس موثر تر باشد.»

 

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان