تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳

سکه و طلا بخریم یا نه؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: توصیه من این است که مردم در بازار‌های التهابی ورود نکنند و سعی کنند زمانی که بازار، ثبات نسبی دارد، نسبت به خرید اقدام کنند.

سکه و طلا بخریم یا نه؟

رویداد۲۴ نادر بذرافشان می‌گوید: میزان افزایش قیمت‌ها دور از انتظار بوده و امکان دارد به صورت حباب و تخلیه باشد. در حال حاضر بازار در تکاپو افزایش قیمت‌ها نیست و بازار خیلی ملتهب است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان این‌که خرید و فروش تغییر نکرده است، متذکر می‌شود: من اعتقاد دارم قیمت‌هایی که امروز درباره طلا و سکه دیده می‌شود، کاذب است و توصیه می‌کنیم که مردم خرید را برای زمانی بگذارند که قیمت‌ها، ثبات نسبی داشته باشند.

بذرافشان عنوان می‌کند: بازار که در حال حاضر التهاب و افزایش قیمت دارد، ممکن است با یک خبر سیاسی اقتصادی یا با کاهش قیمت ارز و کاهش اونس جهانی طلا، ریزش قیمت‌ها اتفاق بیفتد.


بیشتر بخوانید: زمان نخستین حراج شمش طلا در سال ۱۴۰۳ اعلام شد


رییس اتحادیه طلا و جواهر می‌افزاید: من اعتقاد دارم که این رشد قیمت‌ها ممکن است موقت باشد و التهاب، با یک خبر تخلیه شود و قیمت‌ها بریزد.

بذرافشان در پاسخ به این پرسش که شما اعتقاد دارید که در شرایط فعلی بهتر است که مردم خرید نکنند و دست نگه دارند، عنوان می‌کند: توصیه من این است که مردم در بازار‌های التهابی ورود نکنند و سعی کنند زمانی که بازار، ثبات نسبی دارد، نسبت به خرید اقدام کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان