تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد ۲۴ گزارش می‌دهد

رابعه اسکویی کیست؟

بیوگرافی کامل بازیگر سینما و تلویزیون، رابعه اسکویی، به همراه فیلم و سریال‌های او و عکس‌های شخصی و حرفه‌ای این هنرمند را در ادامه ببینید.

بیوگرافی رابعه اسکویی

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: رابعه اسکویی، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ ۱ مهر ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. او مقطع تحصیلی دیپلم را دریافت کرده و پس از ورود به کلاس گریم، وارد صنعت تئاتر شد. در سن ۳۰ سالگی، شروع به بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها کرد و برای مدتی در شبکه جم حضور داشت. پس از آن، به ایران بازگشت.

رابعه اسکویی عاشق فیلم‌های تخیلی است و سابقه مدت طولانی در مصرف سیگار داشت، اما در حال حاضر تنها به خوردن گوشت علاقه‌مند است.

خانواده و اصالت رابعه اسکویی

رابعه اسکویی کیست؟

رابعه اسکویی در شهر تهران متولد شده است و از پدری با اصالت گیلانی و مادری با اصالت کرمانی به دنیا آمده است. او در خانه‌ای به نام "لاله" شناخته می‌شود.

ماجرای ورود رابعه اسکویی به دنیای بازیگری

رابعه اسکویی کیست؟

بعد از فوت مادرش، رابعه اسکویی دچار افسردگی شدیدی شد و به دنبال رهایی از این وضعیت روحی، به کلاس‌های گریم رفت. در همین کلاس گریم، از طریق دستیار حمید سمندریان، به تئاتر دعوت شد و پس از گذراندن تست، برای اولین بار تجربه بازی در روی صحنه را به دست آورد.

اولین تجربه سینمایی رابعه اسکویی

رابعه اسکویی کیست؟

در سال ۱۳۷۵، در سن ۳۰ سالگی، رابعه اسکویی با سریال "صد سال به این سال ها" برای اولین بار جلوی دوربین قرار گرفت. سپس در سال ۱۳۷۸ با فیلم "سگ کشی" به کارگردانی بهرام بیضایی وارد صنعت سینما شد. این فیلم دو سال بعد اکران شد و رابعه برای نقش خود در آن، در جشنواره فیلم فجر به عنوان کاندیدای بهترین نقش مکمل زن انتخاب شد.

شهرت رابعه اسکویی

رابعه اسکویی کیست؟

در سال ۱۳۷۸، رابعه اسکویی با سریال "نود قسمتی پلاک ۱۴" به کارگردانی مهران مدیری همراه با صحنه‌هایی با محمدرضا هدایتی، سروش صحت و عارف لرستانی، به شهرت زیادی دست یافت.

حضور رابعه اسکویی در شبکه GEM

رابعه اسکویی کیست؟

در تاریخ ۱۳ دی ۱۳۹۴، پس از بازی در فیلم "نیمه شب اتفاق افتاد" به کارگردانی تینا پاکروان، رابعه اسکویی به کشور ترکیه سفر کرد تا در شبکه جم تی وی به بازیگری بپردازد. او در کنار چکامه چمن ماه، صدف طاهریان و مانی کسراییان، از جمله هنرمندان مشهور، به شبکه جم پیوست. دو ماه بعد، در ویژه برنامه سال تحویل این شبکه، ابراز خوشحالی کرد و درباره مهاجرت و تصمیم خود صحبت کرد.

علت جدایی رابعه اسکویی از شبکه جم تی وی

رابعه اسکویی کیست؟

بعد از تجربه‌های ناموفق در شبکه جم، رابعه اسکویی تصمیم گرفت از بازیگری دست بردارد و در کشور ترکیه در یک شرکت طراحی داخلی فعالیت کند.

در تاریخ ۴ بهمن ۱۳۹۶، پس از گذشت ۸ ماه از ترور سعید کریمیان، بنیانگذار شبکه جم، رابعه اسکویی اعلام کرد که در حال بازگشت به ایران است، او این امر را از طریق انتشار یک متن در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد.

علت ممنوع الکاری رابعه اسکویی چه بود؟

پس از بازگشت، رابعه اسکویی به دیدار عزت الله ضرغامی، رئیس سابق صدا و سیما رفت. ضرغامی قول داد که در حل مشکل فعالیت او به مساعدت کند.

در نهایت، در سال ۱۳۹۶، پس از دو سال ممنوعیت، رابعه اسکویی با سریال امنیتی-سیاسی "گاندو" به صحنه تلویزیون بازگشت. همچنین، در پاییز ۱۳۹۹ در سریال "۰۲۱" نیز حضور داشت.

رابعه اسکویی درباره بازگشت خود به ایران می‌گوید: «وقتی برگشتم رفتار بسیار مناسبی با من شد و مرا جامعه هنری پذیرفتند.

مسئولین رسانه ملی رفتار بسیار مناسبی با من داشتند و من توانستم بعد از نزدیک به دو سال دوباره به ایفای نقش در رسانه ملی بپردازم».

همسر رابعه اسکویی کیست؟

رابعه اسکویی کیست؟

رابعه اسکویی یکی از بازیگران مجرد در صنعت سینما و تلویزیون است. در برخی رسانه‌ها، نام همسر رابعه اسکویی را علی مذنب زاده اعلام کرده‌اند، اما خود بازیگر هیچ خبر رسمی درباره همسر و وضعیت ازدواج خود منتشر نکرده است.

رابعه اسکویی فرزندی ندارد و تا کنون ازدواج نکرده است.

ماجرای دعوای رابعه اسکویی و مازیار لرستانی

رابعه اسکویی کیست؟

رابعه اسکویی، بازیگر سینما و تلویزیون، در یکی از آخرین مصاحبه‌های خود، به شایعه‌ای که درباره رابطه بین او و مازیار لرستانی پیش آمده بود، اشاره کرد.

اخیراً، رابعه اسکویی در برنامه نیمه شب حاضر شده و در گفتگو با مجری برنامه، امیرحسین قیاسی، درباره خلل در دوستی خود با مازیار لرستانی و احساس دلخوری از او صحبت کرد.

چاقی رابعه اسکویی

رابعه اسکویی کیست؟

رابعه اسکویی علت افزایش وزن خود را به توجه خانواده و نگرانی‌های آن‌ها نسبت می‌دهد. او اعلام کرده است که اختلاف سنی بین خود و برادر کوچکترش تنها ۱۰ ماه است و برای جلوگیری از کمبود مواد غذایی، بیش از حد معمول به تغذیه وی توجه شده است.

رژیم سنگین رابعه اسکویی

رابعه اسکویی کیست؟

در حال حاضر، رابعه اسکویی به خاطر لاغری و کاهش وزن خود و همچنین جوانی چهره‌اش در نقش "طلا"، جادوگر قبیله، در سریال "مستوران"، توجه زیادی در فضای مجازی به خود جلب کرده است. او در مصاحبه‌ها درباره روش‌های کاهش وزن خود صحبت کرده است و بیان کرده است که برای رسیدن به وزن کنونی خود، تلاش زیادی کرده و با همکاری پزشکان ماهر و متخصص توانسته به این نتیجه برسد. رابعه اسکویی اعلام کرده است که این پزشکان متبحر همچنان در کنار او هستند و او را در این مسیر همراهی می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
0
0
خدا پرستی انساندوستی
انساندوستی خدا پرستی
دانایی و معرفت
خدا آفرینش انسان ها
زندگی دنیا امتحان
دانایی و شعور
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
0
0
انسانیت زن
زنان و دختران
صادقانه درستکار
ناموس آدم
آدمیت مرد
فرهنگ و ادب
دانایی و معرفت
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان