تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
در واکنش به جنجال های اخیر،

مهران مدیری: عده ای دنبال جوسازی بودند / مذاکره کنندگان سختی کشیدند تا خیلی چیزها به ثمر نشست / قبل از اینکه با تانک از روی آدم رد بشوید سوال کنید

مهران مدیری نسبت به سوءاستفاده جریان دلواپس از سخنانش در برنامه «دورهمی» واکنش نشان داد.
رویداد۲۴-مهران مدیری نسبت به سوءاستفاده جریان دلواپس از سخنانش در برنامه «دورهمی» واکنش نشان داد.

 کارگردان مشهور طنز طی گفتگویی تلفنی با برنامه ای در شبکه یک گفت: من نه سیاسی هستم نه علاقه ای به این موضوع دارم و البته نه تخصصی در این موضوع دارم که بخواهم راجع به آن حرف بزنم. 

وی اضافه کرد: همه کسانی که در رده های بالا زحمت می کشند، تلاش و همت شان قابل تقدیر است. همانطور که در دوره ای دیدیم، روی دوش بعضی دوستان در مذاکره چه سختی بود و چه فشاری را تجمل می کردند. این دوستان خیلی سختی کشیدند تا خیلی مسائل به ثمر رسید. 

مهران مدیری ضمن تاکید مجدد بر این موضوع که سیاسی نیست، بیان کرد: اگر حرفی می زنم به کسی برنخورد، و واقعا هم نباید برخورد. 

وی با اشاره به سواستفاده جریان دلواپس از سخنانش گفت: یک عده ای امدند جوی را بسازند، اما باید بگویم دورهمی و حرف هایی که در آن می زنم صرفا اجتماعی و فرهنگی است. هر کسی را برای کاری درست کردند. من فیلمسازی و کار هنرم ام را می کنم و سیاسیون سیاسی اند و امیدوارم قبل از قضاوت از آدم بپرسند منظورت چه بود. من یا توضیح می دهم یا نمی دهم، بعد می توانند با تانک از روی آدم رد بشوند.

*انتخاب
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان