تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

باهنر: دولت دیگر پولی برای سرمایه‌گذاری ندارد

باهنر گفت: باید متوجه شویم که دولت دیگر پولی برای سرمایه‌گذاری ندارد و نفت فروشی کفاف زندگی روزمره ما را بیشتر نمی‌دهد، اما پتانسیل‌های عظیم اقتصادی در کشور وجود دارد و در برخی از مناطق بی‌نظیر است.

محمدرضا باهنر

رویداد۲۴ عصر ایران نوشت: باهنر اظهار کرد: در مجمع تشخیص مصلحت نظام بار‌ها گفته‌ایم دورانی که دولت‌ها نفت بفروشند و کشور را توسعه دهند، تمام شده و چند ناترازی جدی در کشور داریم که مهمترین آن‌ها ناترازی انرژی، بودجه عمومی دولت و بانک‌هاست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بار‌ها گفته‌ایم دورانی که دولت‌ها نفت بفروشند و کشور را توسعه دهند، تمام شده است.

محمدرضا باهنر اظهار کرد: متاسفانه فعالان سیاسی در برخی اوقات رقابت‌هایی بی ارزش می‌کنند و کار‌های یکدیگر را خنثی می‌کنند و من خواهش می‌کنم این دعوا‌ها را به ساحت اقتصاد نکشید.


بیشتر بخوانید: هرچه‌قدر و هرجا خواستید حفاری کنید! | ترامپ به صنایع نفتی قول داده در ازای یک میلیارد دلار کمک، روز اول ریاست‌جمهوری‌اش برنامه سبز بایدن را لغو کند


باهنر اظهار کرد: در مجمع تشخیص مصلحت نظام بار‌ها گفته‌ایم دورانی که دولت‌ها نفت بفروشند و کشور را توسعه دهند، تمام شده و چند ناترازی جدی در کشور داریم که مهمترین آن‌ها ناترازی انرژی، بودجه عمومی دولت و بانک‌هاست.

وی افزود: باید متوجه شویم که دولت دیگر پولی برای سرمایه‌گذاری ندارد و نفت فروشی کفاف زندگی روزمره ما را بیشتر نمی‌دهد، اما پتانسیل‌های عظیم اقتصادی در کشور وجود دارد و در برخی از مناطق بی‌نظیر است.

وی تصریح کرد: در اقتصاد باید همگرا، هم افزا و همدل بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمدرضا باهنر
نظرات شما
پیشخوان