تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳

انتشار تصاویر صحنه قتل هوادار استقلال در قائمشهر تکذیب شد

قتل هوادار استقلال در ورزشگاه نساجی مازندران با انتشار ویدئویی بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت که جزئیات آن و تصویری از صحنه درگیری را در فیلم زیر می‌بینید.

رویداد۲۴ در پی قتل یک نفر در روز بازی استقلال تهران و نساجی مازندران،  برخی منابع نزاع دسته جمعی در نزدیکی ورزشگاه قائمشهر که منجر به قتل یک نفر شد را مرتبط با بازی استقلال و نساجی دانستند، اما منابع محلی درگیری را بر سر مسائل شخصی و بین اراذل و اوباش عنوان کردند. در زیر به جزئیات این قتل پرداخته شده که می‌خوانید. 

سرهنگ مهدی خادمی در این رابطه گفت: برخلاف اخبار و شایعات در شبکه‌های اجتماعیتاکنون هیچگونه قتلی در شهرستان گزارش نشده و این حادثه نیز ارتباطی با مسابقات لیگ برتر فوتبال نداشته است.

وی ادامه داد: این حادثه در یک واحد صنفی عرضه اغذیه در یک مجتمع تجاری نیمه تعطیل اتفاق افتاده و موضوع در دست پیگیری است.

بر اساس این گزارش دقایقی پس از دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران تصاویری در برخی کانال‌های هواداری استقلال و صفحات اجتماعی مبنی بر قتل یکی از هواداران تیم میهمان در درگیری بین هواداران منتشر شد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این خبر صحت ندارد.

بازداشت عوامل درگیری و چاقوکشی در قائمشهر

پیش‌تر رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قتل یکی از هواداران استقلال در ورزشگاه شهید وطنی پس از دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران صحت ندارد و یک نزاع که خارج از ورزشگاه رخ داد و منجر به قتل هم نشد ارتباطی به هواداران ۲ تیم و مسابقه امشب ندارد.

رحیم درزی خلردی خاطرنشان کرد: پس از مسابقه، هواداران حاضر در ورزشگاه بدون هرگونه درگیری و نزاع خارج شدند و هیچ تنشی هم ایجاد نشد. بنا به اعلام مسئولان انتظامی حتی خارج از ورزشگاه و در خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به ورزشگاه شهید وطنی هم نزاعی بین هواداران رخ نداد.

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما