تاریخ انتشار: ۰۴:۰۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۵

سروش رفیعی؛سرباز یا آزاد؟

هنوز مشخص نیست که سروش رفیعی خدمت سربازی‌اش به پایان رسیده است یا نه؟اگر این اتفاق نیفتاده باشد او باید همچنان برای تراکتورسازی بازی کند.
رویداد۲۴-کانال روزنامه پیروزی نوشت:هنوز مشخص نیست که سروش رفیعی خدمت سربازی‌اش به پایان رسیده است یا نه؟اگر این اتفاق نیفتاده باشد او باید همچنان برای تراکتورسازی بازی کند.

روز شنبه سردار آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی پرده از نامه ای مهم برداشت که در آن سروش رفیعی دارای 6 ماه اضافه خدمت است. نامه ای که طبق ادعای آجرلو 2 ماه پیش به دست او رسیده اما او مانع رسانه ای شدن نامه شده است تا پیگیری های لازم را انجام دهد. اما آنطور که کانال اطلاع رسانی روزنامه پیروزی اعلام کرده سروش رفیعی خدمتش در تاریخ 10 دی پایان یافته است و شامل اضافه خدمت نمی شود.

بر اساس اعلام این کانال "سربازان غايبي كه بعد از ٢٢بهمن سال ١٣٩٣ به خدمت اعزام شده باشند چنانچه كمتر از سه ماه غيبت داشته باشند سه ماه اضافه خدمت و در صورتي كه بيش از سه ماه غيبت داشته باشند شش ماه اضافه خدمت خواهند داشت.

بختيار رحماني اسفند ١٣٩٣ به خدمت سربازي اعزام شد و يازده ماه هم كسري خدمت بابت سنوات حضور پدرش در جبهه داشت پس بايد در دي ماه ١٣٩٤ و پس از ده ماه خدمت ترخيص مي شد اما خدمت او تا خرداد ماه ١٣٩٥ ادامه يافت. سردار كمالي اعلام كرده بود تا سقف دو سوم اين اضافه خدمت قابل بخشش است و درخواست بخشش دو سوم هم ارائه شد اما فقط يكماه آن بخشيده شد و پنج ماه اضافه خدمت را تحمل نمود. سروش رفيعي يازدهم فروردين نود و چهار اعزام شده و خدمت اصلي او دهم ديماه نود و پنج خاتمه يافته است. " طی روزهای آینده تکلیف سربازی سروش رفیعی مشخص خواهد شد. باید دید بالاخره سروش با توجه به اضافه خدمتش در تراکتور خواهد ماند یا اینکه با توجه به پایان احتمالی خدمتش راهی تیم دیگری خواهد شد.

 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان