تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۵

خانواده هاشمی،پشت روحانی را خالی نمی کنند/فاطمه هاشمی:جلیلی و قالیباف توان رقابت با روحانی را ندارند

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر اینکه «هیچ ‎یک از اصولگرایان توان رقابت با رییس دولت تدبیر و امید را ندارند»، گفت: خانواده آیت‎الله هاشمی به آقای روحانی رأی می‎دهند و محال است پشت او را خالی کنند.
رویداد۲۴-عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر اینکه «هیچ ‎یک از اصولگرایان توان رقابت با رییس دولت تدبیر و امید را ندارند»، گفت: خانواده آیت‎الله هاشمی به آقای روحانی رأی می‎دهند و محال است پشت او را خالی کنند.
  فاطمه هاشمي‌رفسنجاني درباره وضعيت اصولگرايان در انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده و معرفي گزينه نهايي براي رقابت با حسن روحاني، اظهار كرد: به عبارتي اصولگرايان با يكديگر در تعارض هستند و تا زماني كه به وحدت نرسند، نمي‎توانند در انتخابات رياست‌جمهوري سال ٩٦ كانديداي مشتركي معرفي كنند. بعيد مي‎دانم كه همه اصولگرايان نسبت به آقاي روحاني وحدت نظر داشته باشند، يعني همه احزاب اصولگرا در انتخابات سال آينده از شخص حسن روحاني حمايت نخواهند كرد. 

وي درباره «احتمال كانديداتوري سعيد جليلي يا محمدباقر قاليباف به عنوان كانديداهاي اصولگرايان در انتخابات سال آينده»، توضيح داد: جليلي و قاليباف قدرت رقابت با رييس‎جمهوري را ندارند و براي آقاي روحاني رقيب جدي و سرسختي به حساب نمي‌‏آيند. 

فاطمه هاشمي با بيان اينكه «فعلا هيچ‌يك از اصولگرايان نمي‌توانند رقيب جدي و سرسختي براي رييس دولت تدبير و اميد باشند»، تصريح كرد: همه بدانند كه محال است خانواده آيت‌الله هاشمي، آقاي روحاني را تنها بگذارند و پشت وي را خالي كنند. تا آخر كنار آقاي روحاني مي‎ايستيم و او را تنها نمي‏‌گذاريم و قطعا به ايشان رأي خواهيم داد.
منبع: آنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان