تاریخ انتشار: ۰۷:۳۲ - ۱۶ دی ۱۳۹۵

محجوب: نگاه‌های سیاسی به حقوق‌های نجومی اظهرمن‌الشمس است/ روحانی فراتر از قانون عمل کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است که رئیس جمهور و تیم دولت در پیگیری موضوع حقوق های نجومی، نه‌تنها کوتاهی نکرد، بلکه بیش از آنچه در قانون آمده،‌ عمل کرد.
رویداد۲۴-نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است که رئیس جمهور و تیم دولت در پیگیری موضوع حقوق های نجومی، نه‌تنها کوتاهی نکرد، بلکه بیش از آنچه در قانون آمده،‌ عمل کرد.

علیرضا محجوب در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره دغدغه‌های انتخاباتی کسانی که سعی می‌کنند موضوع حقوق‌های نجومی را زنده نگاه دارند، گفت: قاعدتا هر موضوعی می‌تواند مورد هر نوع استفاده‌ای باشد اما واقعیت این است که باید بدانیم برطرف کردن هر ضعفی به نفع دولت، به نفع کشور و به نفع مردم است حتی اگر کوچک باشد.

وی ادامه داد: باید از همه کسانی که با هر انگیزه‌ای اعم از سیاسی و اقتصادی به حل این مشکل کمک کردند، تشکر کرد، ولی خدا می‌داند و من شاهد بودم که رئیس جمهور و دستگاه دولت در این مورد نه فقط کوتاهی نکرد بلکه بسیار پررنگ‌تر از آنچه به عنوان قانون داشتیم عمل کردند. قانون جدیدی هم که موفق نشدیم تصویب کنیم و آنها باید بر اساس قوانین قبلی عمل کنند. ممکن است اگر برخوردها زیادتر از قانون باشد، فردی برود و شکایت بکند.

محجوب تصریح کرد: بنابراین چون قانون خاصی وجود ندارد، باید بابت رسیدگی به موضوع از رئیس جمهور و کسانی که در این راستا اقدام کردند، تشکر کرد. چون قوانین ما در این زمینه گویا و شفاف نیست. مطالبه شفافیت، مطالبه بسیار خوبی است اما مشروط بر اینکه همزمان بتوانیم قوانینی تعبیه کنیم از این شفافیت پاسداری کند.

عضو فراکسیون امید گفت: باید از هر چیزی که بتواند علیه فساد باشد، استقبال کنیم اما ممکن است هر موضوعی انگیزه‌های دیگری هم پشتش باشد که حتما هست اما دولت و رئیس جمهور به این انگیزه ها نگاه نمی‌کنند، بلکه توجه آنها به اصل موضوع است و باید از آنها تمجید کرد که اینگونه به مسائل نگاه می کنند چراکه نگاه های سیاسی اظهر من الشمس است.


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان