تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۵

مرگ زن جوان در کنار بخاری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ زنی جوان در کنار بخاری خبر داد.
رویداد۲۴-سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ زنی جوان در کنار بخاری خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 10:42 صبح امروز یک مورد حادثه مشکوک به گاز گرفتگی به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی گروه نجات، 9 را به محل حادثه واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان عزیزی اعزام کرد.

وی اظهار کرد: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل همسایگان با مراجعه به آتش نشانان اعلام کردند که غیبت این زن طولانی شده و با توجه به اینکه تلفن همراهش در منزل زنگ می‌خورد نگران او شدند که بلافاصله آتش نشانان وارد ساختمان شده و با جسم بی حال زنی حدودا 35 ساله در کنار بخاری روبرو شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان این زن را خارج کرده و علائم حیاتی اش تحت بررسی گرفت گفت: علائم ظاهری این زن و همچنین بررسی تکنسین‌های اورژانس نشان داد که این زن از ساعت‌ها قبل جان خود را از دست داده است.

ملکی با بیان اینکه علت قطعی این حادثه از سوی پزشکی قانونی بررسی و اعلام می‌شود اظهار کرد: شواهد موجود حاکی از این است که این زن جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه محل حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی مورد بازبینی قرار گرفت گفت: استفاده از لوله آکاردئونی برای دودکش بخاری، نداشتن کلاهک اچ در پشت بام، جدا شدن بدنه دودکش از دیوار و بسته بودن تمامی منافذ سبب انتشار گاز سمی منوکسید کربن در فضا شده بود.

نظرات شما
پیشخوان