تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی:

اصول گرایان مشهد لیست ۵ نفره در انتخابات ارایه می‌کنند

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: مقدمات ائتلاف در تهران از چندین ماه قبل آغاز شده و قرار است درمشهد از میان۹ نفر اعضای ائتلاف یك لیست پنج نفره معرفی شود.
رویداد24- رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: مقدمات ائتلاف در تهران از چندین ماه قبل آغاز شده و قرار است درمشهد از میان۹ نفر اعضای ائتلاف یك لیست پنج نفره معرفی شود.- رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: مقدمات ائتلاف در تهران از چندین ماه قبل آغاز شده و قرار است درمشهد از میان۹ نفر اعضای ائتلاف یك لیست پنج نفره معرفی شود.

به گزارش رویداد24، سیدمحسن بنی هاشمی، ظهر سه شنبه در نشست خبری اصول گرایان در مشهد كه به میزبانی حزب مؤتلفه اسلامی برگزارشد از انتصاب دبیر و سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان خراسان رضوی خبرداد و گفت: ائتلاف اصولگرایان در مشهد با حضورنمایندگان ۴ ضلع این جناح از جمله رهپویان و ایثارگران، ‌حامیان قالبیاف، جبهه پایداری و جبهه پیروان خط امام و رهبری و یك نفر به عنوان نماینده مردم تشكیل شده است.

بنی هاشمی با بیان اینكه از هر ضلع اصولگرایان دونفر در این ائتلاف حضور دارند، ‌افزود: محمود عامری فر به عنوان دبیر ائتلاف و توكلی سخنگوی ائتلاف برگزیده شداند.

وی  در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص تشكیل دیرهنگام ائتلاف در مشهد گفت: مقدمات ائتلاف در تهران از چندین ماه قبل آغاز شده و قرار است درمشهد از میان۹ نفر اعضای ائتلاف یك لیست ۵ نفره معرفی شودکه در صورت توافق اعضای ائتلاف در مشهد لیست نهایی  را اعلام می كنیم.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی ابراز داشت: تشكیل ائتلاف در مشهد برای انتخابات پیش رو به عنوان تمرینی برای دوره های بعدی انتخابات است.

وی در خصوص لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان در خراسان رضوی گفت:جلسه ای پیش رو داریم كه در آن شاخص ها را تعیین خواهیم كرد.

بنی هاشمی ادامه داد: با توجه به اینكه كاندیدای هر طیف معلوم و مشخص است ارائه لیست نهایی بستگی به تصمیم اعضا دارد.

منبع: مهر
برچسب ها: جبهه پیروان
نظرات شما
پیشخوان