تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۴

نوآوری در تامین مالی و زنجیره تامین تولید توسط بانک توسعه صادرات ایران

رئیس شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات ایران گفت: با توجه به شرایط منابع بانک، تلاش شده مشتریان به سمت استفاده از ابزار‌های نوین تأمین مالی و روش‌های موجود در زنجیره تأمین تولید هدایت شوند.

نوآوری در تامین مالی و زنجیره تامین تولید توسط بانک توسعه صادرات ایران

رویداد ۲۴| مسعود سیفی افزود: در این مسیر، خدمات بر اساس میزان تعامل و عملکرد مشتریان نزد بانک و با رعایت بسته سیاست اعتباری ارائه شده است.

سیفی مهم‌ترین مزیت‌های بانک توسعه صادرات ایران در جذب مشتریان جدید را معرفی و تبیین ابزار‌های نوین تأمین مالی در قالب SCF و تشویق به تمرکز منابع مالی نزد این بانک عنوان کرد و گفت: لازم است جایگاه بانک از نظر سرمایه، نسبت کفایت سرمایه، بهره‌وری، عملکرد و تراز مالی برای مشتریان جدید و حتی مشتریان قدیمی به‌طور شفاف تشریح شود تا اطمینان لازم برای سرمایه‌گذاری در بانک فراهم آید.

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری، ارائه خدمات متنوع ریالی به مشتریان، خدمات ارزی، صدور ضمانت‌نامه‌های ریالی، اجرای برنامه‌های بازاریابی، برگزاری جلسات داخلی برای بررسی پیشنهاد‌ها، مرور بخشنامه‌ها در اولین روز کاری هر هفته و شرکت در نشست‌های برون‌سازمانی نظیر جلسات استانداری و کمیسیون هماهنگی بانک‌ها از جمله اقدامات انجام شده است.

رئیس شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به آمار عملکرد شعبه گفت: این شعبه در سه‌ماهه نخست سال جاری با رشد ۹ درصدی منابع و کسب ۳۹ میلیارد ریال سود، جایگاه قابل‌توجهی در میان شعب این بانک به دست آورد.

وی درباره فعالیت‌های بازاریابی توضیح داد: در دو سال اخیر، بازاریابی شعبه بیرجند گسترش یافته و بیش از چهار هزار کیلومتر سفر در داخل استان به این منظور انجام شده است. این بازدید‌ها از کارخانه‌ها و کارگاه‌های شهرستان‌هایی همچون طبس، قاین، سربیشه، بشرویه، فردوس و خوسف صورت گرفته است.

رئیس شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات ایران در پایان تأکید کرد: هر استان بر اساس ظرفیت خود دارای شرکت‌های بزرگ و معتبر در عرصه اقتصاد کشور است و حضور حتی یکی از این شرکت‌ها در جمع مشتریان بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند جایگاه بانک را ارتقا داده و منابع ارزشمندی را به سمت شعبه جذب کند.

ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات شما