تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۰۵ آذر ۱۴۰۴

تهرانی سرپرست معاونت توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی شد

هادی عبدالهی طی حکمی، امیر تقی تهرانی را به سرپرستی معاونت توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی منصوب کرد.

تهرانی سرپرست معاونت توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی شد

رویداد۲۴| مدیر عامل شرکت بیمه دی در بخشی از حکم سرپرست معاونت توسعه بازار و امور مشتریان خطاب به تهرانی آورده است انتظار می‌رود با بهره مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود دربیمه دی و سرلوحه قرار دادن راهبرد‌ها، برنامه‌ها و اصول تبیین شده شرکت مشتمل بر شفافیت، حرفه‌ای گری، دلبستگی سازمانی و مسوولیت پذیری و پاسخگویی و نیز همکاری موثر با سایر معاونین در پیشبرد امور محوله و تحقق اهداف و برنامه‌ها در چارچوب اولویت‌های تعیین شده اقدام نمایید.

در ادامه این حکم؛ راهبری و نظارت بر فرآیند‌های بازاریابی و فروش متناسب با سیاست‌ها و اولویت‌های شرکت، توسعه کمی و کیفی شبکه فروش و بهبود تجربه آنها، ارتقای کمی و کیفی خدمات با تاکید بر بهبود تجربه مشتریان، مطالعه و تحلیل بازار با هدف شناخت فضای رشد جدید، تحلیل جذابیتها، نیاز‌ها و فرصتها، توسعه فرهنگ مشتری مداری در شرکت با اولویت قراردادن نیاز‌های مشتری، طراحی محصولات جدید و توجه به نیاز‌های مشتری با توجه به تغییرات پدیده‌ها و نیاز‌های نوظهور، توسعه و تقویت شبکه فروش بیمه‌های زندگی، تدوین و پایش مستمر برنامه عملیاتی، استفاده از تکنولوژی‌های فناوری اطلاعات و راه حل‌های دیجیتالی برای ارتقای فروش و کیفیت آن و بهره برداری از تکنولوژی‌های هوشمند سازی برای ارائه خدمات پس از فروش از مهمترین وظایف دکتر تهرانی برشمرده است.

پیش ازاین بهمن برزگر سرپرست معاونت توسعه بازار و امور مشتریان را به عهده داشت.

هادی عبداللهی مدیر عامل شرکت بیمه دی در احکام جداگانه‌ای محمد رضا عبدی را به عنوان سرپرست مدیریت فناوری و اطلاعات وعیسی نجفی را به عنوان سرپرست مدیریت زیرساخت و امنیت این شرکت منصوب کرد.

برچسب ها: بیمه دی
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات شما