تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۲ آذر ۱۴۰۴

سفر استانی دکتر جمالی به اصفهان: گام‌های جدی در راستای ارتقای بهره‌وری و تحول سازمانی موسسه اعتباری ملل

دکتر جمالی، مدیر موسسه اعتباری ملل، به همراه هیأت همراه، در روز پنجشنبه ٢٠ آذرماه، به اصفهان سفر کردند. این سفر که در قالب برنامه‌ای فشرده و با هدف ارتباط مستقیم با همکاران و بررسی وضعیت اجرایی شعب و واحد‌های ستادی انجام شد، فرصتی طلایی برای بررسی چالش‌ها و برنامه‌ریزی‌های آینده موسسه بود.

سفر استانی دکتر جمالی به اصفهان: گام‌های جدی در راستای ارتقای بهره‌وری و تحول سازمانی موسسه اعتباری ملل

رویداد۲۴| این سفر استانی گام دوم مرحله‌ای جدید، در تحول و پیشرفت موسسه بود که در آن دکتر جمالی با همکاران شعب و واحد‌های ستادی اصفهان، چهارمحال بختیاری و یزد، به گفت‌و‌گو نشستند. در این دیدارها، همکاران موسسه فرصتی یافتند تا دغدغه‌ها، پیشنهادات و نظرات خود را به‌طور مستقیم با مدیریت در میان بگذارند و به‌ویژه درباره مسیر‌های پیش رو در راستای ارتقای بهره‌وری موسسه به تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه، دکتر جمالی با بیان اهمیت توجه به کیفیت منابع انسانی و تحول در فرآیند‌های اجرایی، تأکید کردند: در این مرحله، انطباق با استاندارد‌های روز مؤسسات اعتباری و بانک‌ها و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، برای موسسه ضروری است. ما باید به‌طور هم‌زمان در زمینه منابع انسانی، فرآیند‌ها و زیر ساخت‌های فناوری و نرم افزار‌ها و رسانه‌های مورد استفاده و محصولات فناورانه تحول ایجاد کنیم تا بتوانیم خدماتی با کیفیت بالا به مشتریان ارائه دهیم. ایشان در ادامه افزودند: نیروی انسانی ما بزرگ‌ترین سرمایه موسسه است و بدون هم‌افزایی و همکاری مستمر، هیچ تحولی ممکن نخواهد بود.

وی نخستین گام تحول را تحول در باور دانست و اعلام داشت که توانمند سازی سرمایه‌های انسانی با ارتقای سطح آموزش‌های کارکنان، و ایجاد فضای انگیزشی و تعامل بیشتر می‌باشد.

یکی از نکات برجسته سفر دکتر جمالی به اصفهان، تأکید ایشان بر اهمیت فناوری و نوآوری در ارتقای خدمات موسسه بود. دکتر جمالی خاطرنشان ساختند: باید به‌طور جدی در زمینه فناوری‌های نوین گام برداریم. موسسه اعتباری ملل به ویژه در زمینه ارتقای سامانه‌ها و استفاده از هوش مصنوعی، درصدد است تا خدمات بانکی را سریع‌تر، هوشمندتر و با کیفیت بالاتری به مشتریان ارائه دهد.

مدیر موسسه اعتباری ملل همچنین به برخی از چالش‌هایی که موسسه در مسیر پیشرفت با آنها مواجه است اشاره کردند و گفتند: گزارش‌های اولیه نشان می‌دهند که موسسه از نظر برخی فرآیند‌های اجرایی و عملکردی با مشکلاتی روبه‌روست، اما این مشکلات قابل حل هستند و با برنامه‌ریزی دقیق، می‌توان از آنها عبور کرد. ایشان همچنین به لزوم سامان‌دهی دارایی‌های غیرمولد و شناسایی دارایی‌های غیرمرتبط اشاره کردند و افزودند: یکی از اولویت‌های فوری ما، سامان‌دهی دارایی‌ها و همزمان بهبود کفایت سرمایه و ساماندهی شعب است تا بتوانیم در برابر چالش‌های موسسه غلبه و بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

دکتر جمالی به اهمیت سفر‌های استانی برای برقراری ارتباط مستقیم و سازنده با همکاران تأکید کردند و افزودند: این بازدید‌ها به‌عنوان یک پل ارتباطی میان مدیریت و همکاران، نه تنها موجب شفاف‌سازی فرآیند‌ها و تصمیمات می‌شود، بلکه به ما این فرصت را می‌دهد که نظرات و دغدغه‌های همکاران را شنیده و در جهت بهبود شرایط گام‌های مؤثری برداریم.

مدیر موسسه همچنین بر انطباق کامل با مقررات بانک مرکزی تأکید کردند و گفتند: موسسه باید همواره به این مقررات پایبند باشد. ایشان همچنین بر اهمیت پایبندی به اصول و فلسفه نهاد‌های مالی تأکید کرده و افزودند: باید از این اصول برای تقویت موسسه استفاده کنیم. ایشان در ادامه گفتند: اگر به سمت فناوری و دیجیتالی شدن خدمات نرویم، آینده برایمان مبهم خواهد بود عقب خواهیم ماند و در این زمینه برنامه تحول تحولی جدی داریم که هم‌زمان با تقویت منابع انسانی پیش خواهد رفت.

ایشان به پشتوانه نیروی ارزشمند موسسه ابراز امیدواری کردند که موسسه در مسیر اهداف خود موفق باشد. دکتر جمالی همچنین بر اهمیت آموزش به عنوان یکی از اصول مهم پرورش سرمایه انسانی تأکید کرده و گفتند: موسسه در کنار آموزش‌های عملی، به دنبال اعطای گواهینامه‌ها خواهد بود تا همه همکاران به استاندارد‌های مورد انتظار در حرفه بانکداری برسند.

دکتر جمالی در پایان گفتند: ما اعتقاد داریم باید با همکاران همدلی کرد تا بتوانیم در مسیر پیشرفت گام‌های مؤثری برداریم.

همچنین، در تلاشیم تا با تامین نظر بانک مرکزی، محدودیت‌های موجود در فرآیند‌های اجرایی را کاهش دهیم.

در ابتدای این دیدار، همکاران شعب و ستادی اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد فرصتی پیدا کردند تا سوالات و دغدغه‌های خود را مستقیماً با دکتر جمالی، مدیرعامل موسسه، مطرح کنند. در این جلسه صمیمی و سازنده، دکتر جمالی با دقت به سوالات همکاران پاسخ داده و بر اهمیت هم‌افزایی بیشتر میان شعب و مدیریت تأکید کردند.

این گفت‌و‌گو‌های مستقیم فرصتی بود برای حل مشکلات روزمره و ارتقای همکاری‌ها در تمامی سطوح موسسه.

این سفر استانی در اصفهان به‌طور مؤثر توانست فضای همدلی و هم‌افزایی میان همکاران موسسه اعتباری ملل را تقویت کرده و مسیر‌های جدیدی برای پیشرفت موسسه در آینده ترسیم کند.

برچسب ها: موسسه ملل
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات شما