تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
مجید صفدری مدیرعامل شرکت بیمه «ما» در گفت‎وگو با رویداد۲۴ مطرح کرد:

طرح پرنیان بیمه «ما» خدمتی نو به بانوان ایرانی

مدیرعامل بیمه ما معتقد است، تا امروز اکثر طرح‎های بیمه مختص به مردان بوده است. بانوان کشور نیاز به طرح‎های حمایتی و خدمات بیمه‎گری مناسب دارند. بنابراین طرح پرنیان در راستای این هدف و پر کردن این خلاء ارائه شده است.
رویداد۲۴- مدیرعامل بیمه ما معتقد است، تا امروز اکثر طرح‎های بیمه مختص به مردان بوده است. بانوان کشور نیاز به طرح‎های حمایتی و خدمات بیمه‎گری مناسب دارند. بنابراین طرح پرنیان در راستای این هدف و پر کردن این خلاء ارائه شده است. 

امروزه زنان در جامعه از استقلال بیشتری نسب به قبل برخوردارند و به خاطر حضور بیشترشان در جامعه نیازشان به طرح‎ها و قانون‎های حمایتی افزایش پیدا کرده است. در این راستا بیمه ما برای  خدمت‎رسانی به زنان، با همکاری بانک ملت از طرح جدیدی رونمایی کرده است که مختص به زنان است. این طرح که یک بیمه‎نامه عمر و سرمایه‎گذاری تکمیلی است؛ فقط به زنانی که در بانک ملت سرمایه‎گذاری دارند ارئه می شود. 

مجید صفدری مدیرعامل شرکت بیمه ما در گفت‎وگو با رویداد۲۴ گفت: طرح پرنیان یکی از محصولات سوپرمارکت‎های مالی مدرن دنیا است. در این سوپرمارکت‎ها بانک‎ها، بیمه‎ها، کارگزاری‎ها و شرکت‎های تامین سرمایه و... با هم همکاری می‎کنند.

او ادامه داد: طرح پرنیان یک نوآوری در بانک و بیمه است و باید آن را محصولی از سوپرمارکت‎های مالی دانست. 

صفدری در توضیح این طرح گفت: طرح پرنیان به بانوان کشور ارائه خواهد شد. آنها باید برای استفاده از این طرح حداقل 10 میلیون تومان در بانک ملت سپرده‎گذاری داشته باشند و حداکثر 45 سال سن داشته باشند. این طرح علاوه براینکه یک سرمایه‎گذاری است، به بانوان خدمات بیمه عمر، سرمایه فوت و پوشش درمان تکمیلی نیز ارائه می‎دهد. 

مدیر عامل شرکت بیمه ما افزود: حق بیمه این طرح ارزان قیمت است. کسانی که قصد دارند از طرح پرنیان استفاده کنند باید حتما روی سپرده خود در بانک ملت بیمه‎نامه عمر و سرمایه‎گذاری بگیرند. بدون گرفتن این بیمه‎نامه ما نمی‎توانیم خدمتی به آنها ارائه دهیم.

او  با تاکید بر اینکه این طرح فقط مختص به زنان است اظهار داشت: تا امروز اکثر طرح‎های بیمه مختص به مردان بوده است و خلاء نبود طرح بیمه مناسب برای بانوان حس می‎شود. بانوان کشور نیاز به طرح‎های حمایتی و خدمات بیمه‎گری مناسب دارند. بنابراین طرح پرنیان در راستای این هدف و پر کردن این خلاء ارائه شده است. 

صفدری در توضیح خدماتی که این طرح نوآورانه به بانوان ارائه می‎دهد گفت: طرح پرنیان بیمه نامه‎ای است که معاف از مالیات بر ارث است، دارای پوشش خدمات ویژه سرطان، بیماری‎های قلبی و جراحی‎های قلب و پیوند اعضا است. همچنین بخش دوم طرح استفاده از بیمه درمان تکمیلی است. ما برای کسانی که تحت پوشش این طرح باشند خدمات درمانی برای دندان‎پزشکی، چشم‎پزشکی، خدمات دارویی، خدمات بیمارستانی و... ارائه می‎دهیم.

مدیرعامل بیمه ما با تاکید بر رشد فروش بیمه‎های در این شرکت گفت: مردم ضرورت بیمه را درک کرده‎اند. ما در 9 ماه اول امسال نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل 50 درصد رشد فروش داشته‎ایم، همچنین 35 درصد مشتریان افزایش پیدا کرده‎اند. فروش بیمه‎های آتش‎سوزی هم پس از حادثه پلاسکو افزایش چشم گیری داشته است. 
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان