تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

پزشکیان: از افزایش قیمت‌ها مطلع هستم

رئیس جمهوری گفت: گران‌فروشی و احتکار قابل‌تحمل نیست.
پزشکیان: از افزایش قیمت‌ها مطلع هستم

پزشکیان

رویداد۲۴| پزشکیان نوشت: از افزایش قیمت‌ها مطلع هستم. بخشی از آن مربوط به تغییر قیمت‌های مواد اولیه یا مشکلات مرتبط با جنگ ظالمانه‌ای است که مردم می‌دانند، اما گرانفروشی و احتکار قابل تحمل نیست.

از وزیر دادگستری خواستم با هماهنگی قوه قضائیه با هرگونه تخلف که آرامش جامعه را برهم می‌زند، برخورد جدی شود.

پزشکیان: از افزایش قیمت‌ها مطلع هستم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسعود پزشکیان
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۶
0
0
متهمان ردیف اول ،،ایلان ماسک و ،بیل گیتس ،،برا ،چی زنگ تیزبین جاسوسی میکنین به پوزیده هبر میدین که ،،گرونی شده ،،تو ایران ،،خبر دار میشه این به شماها چه ربطی داره آخه!؟!؟!؟!؟؟!
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۶
0
0
اطلاع تو سرمون نمیکنه،آرزوهای برباد رفته جوان‌ها مون رو محقق نمی کنه، جون های از دست رفته رو بر نمی گردونه، روان بهم ریخته ما رو آروم نمیکنه، ازتون متنفریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۶
0
0
زارررررت
راستگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۶
0
0
آقای پزشکیان مطلع هستید روغن ۶۰۰ گرمی شده ۳۷۰ هزار تومن کره ۵۰ گرمی شده ۶۰ هزار تومن ؟؟؟؟؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۶
0
0
به همه چیز مربوط است به جز تورم و بی خاصیتی دولت سیب زمینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۶
0
0
منهم مطلع هستم آقای ...
ولی کو یک جربزه .... برای اقتدار و برخورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۶
0
0
ماشالاه ماشالا. خیالمان راحت شد که از گرانی ها مطلع هستید. یقین داریم که با درایت شما و دولتتان از فردا شاهد ارزانی باشیم
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
1
0
ایا گرانیها واقعا کارشناسی شده یا روی هوا میگویید گران شده !؟. بهتره با کارشناسی و بررسی دقیق همراه با سند شکایت کنید در همه کالاها باید بررسی موشکافانه کنید نه اینکه هر چی تولید کننده گفت بگویید درست هست. تولید کننده ها دولت را از تعطیلی میترسانند و این سودهای کلان که در حسابشان خوابیده را دولت نمی بیند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
کدوم تولید کننده ای سود در حسابش انباشته شده؟ دو نفر رو نام ببر
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
0
ایکاش رک و پوس کنده میومدی میگفتی بازار آزاد و رقابتی یعنی چی شاید خودت هم نمیفهمی بهر حال بپرس و بگو همینه میخواهید بخواهید نمیخواهید نخواهید. اطلاع دارم گرانی یعنی کشف جدیدی کردید
نظرات شما
captcha