تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

بقائی: می‌سازیم اما فراموش نمی‌کنیم و نمی‌بخشیم

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به آغاز ساخت و ساز مجدد پل بی-۱ کرج که روز ۱۳ فروردین مورد حمله ارتش تروریست آمریکا قرار گرفت گفت: دوباره می‌سازیم اما فراموش نمی‌کنیم و نمی‌بخشیم.
بقائی: می‌سازیم اما فراموش نمی‌کنیم و نمی‌بخشیم

بقائی

رویداد۲۴| اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در ایکس با انتشار فیلم کوتاهی از ساخت و ساز در پل بی-۱ کرج که روز ۱۳ فروردین مورد حمله ارتش تروریست آمریکا قرار گرفت و آسیب دید نوشت «مهندسان ایرانی، بازسازی پل بی-۱ که در جریان بمباران آمریکا در روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۵ آسیب دید را شروع کرده‌اند.»

وی تاکید کرد: «ما خرابی‌ها را می‌یم، اما فراموش نمی‌کنیم و نمی‌بخشیم»

او همچنین در پیامی دیگر ابیاتی از شعر «دوباره می‌سازمت وطن» سیمین بهبهانی را منتشر کرد:

«دوباره می‌سازمت وطن!

اگر چه با خشت جان خویش

ستون به سقف تو می‌زنم.

اگر چه با استخوان خویش

حدیث حب الوطن ز شوق

بدان روش ساز می‌کنم

که جان شود هر کلام دل.

چو برگشایم دهان خویش»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
0
این پل معلوم نیست چرا انقدر مهمه ظاهرا آمریکا و اسراییل میدونند ولی مردم ایران نمی دونند ، ما هم در خیلی موارد نه می بخشیم و نه فراموش میکنیم
شما جوونی نسل ها رو سوزوندید ونابود کردید امیدوارم روزی به عقوبت اعمالتون دچار بشید
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
0
شعار مردم را مصادره نکن.الاغ نورانی بی شعور. ما که هنوز امثال تو را نبخشده ایم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
0
مثل مردم که فعلا دارن با شما میسازن!
نظرات شما
captcha