تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خبر داد:

بررسی واگذاری پالایشگاه کرمانشاه در مجلس باحضور وزیر اقتصاد

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: نشست بررسی تحقیق و تفحص در مورد واگذاری پالایشگاه کرمانشاه امروز با حضور وزیر اقتصاد، در مجلس تشکیل می‌شود.
رویداد۲۴عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: نشست بررسی تحقیق و تفحص در مورد واگذاری پالایشگاه کرمانشاه امروز با حضور وزیر اقتصاد، در مجلس تشکیل می‌شود.

شهاب نادری در گفتگو  اظهار داشت: موضوع درخواست تحقیق و تفحص در خصوص نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی، امروز با حضور وزیر اقتصاد در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه تعدادی از نمایندگان در خصوص واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی نگران هستند، گفت: نشست بررسی این تحقیق و تفحص امروز با حضور وزیر اقتصاد، در مجلس تشکیل می‌شود. 

نادری موضوع فیمابین توسط خریدار و واگذاری آن را از نگرانی های موجود دانست و افزود: کمیسیون انرژی در چارچوب قانون و بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس درخواست تحقیق و تفحص را در دستور کار قرار داده است.

او بیان کرد: تحقیق و تفحص در خصوص پالایشگاه کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت تا نمایندگان تقاضاکننده و بالاترین مقام مسئول در کمیسیون حضور یابند و توضیحات مورد نیاز ارائه شود.

منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان