تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶

شهریه سال ۹۷ - ۹۶ مدارس غیردولتی تهران تعیین شد/ حداقل و حداکثری برای شهریه نداریم

رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش تهران با اشاره به ابلاغ الگوی تعیین شهریه مدارس گفت: با توجه به فراوانی مدارس و نوع شهریه حداقل و حداکثری اعلام نمی‌شود.
رویداد۲۴-شهریه سال ۹۷ - ۹۶ مدارس غیردولتی تهران تعیین شدحمید رحمانی رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ابلاغ شهریه مدارس غیر‌دولتی تهران عنوان کرد: شهریه مدارس بر اساس چند آ‌یتم در نظر گرفته شده است و اصلی‌ترین معیار آن فضای مدرسه، محدوده جغرافیایی، اجاره‌بها، نرخ حق‌التدریس معلمان و کیفیت آموزشی مدرسه است، همچنین کیفیت پرورشی و تربیتی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به آیتم‌های مورد توجه قریب به 16.5 درصد افزایش شهریه در مدارس را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم اما نمی‌توان حداقل و حداکثری برای مدارس تعیین کرد چراکه الگوی تعیین شهریه فراوانی مبالغ شهریه را به دنبال دارد.


رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش تهران، تصریح کرد: از روز چهارشنبه‌ به موسسان‌ ابلاغ الگوی شهریه اعلام شده و مدیران موظف هستند از امروز ضمن در معرض دید قرار دادن ابلاغ شهریه نسبت به ثبت‌نام بر اساس مبالغ اعلامی‌ اقدام کنند.


رحمانی تصریح کرد: اولیا با مراجعه به مدارس و یا ادارات آموزش و پرورش منطقه می‌توانند نسبت به میزان شهریه مدرسه مورد نظر مطلع شوند اما هنوز در سامانه این مبالغ درج نشده است.


وی بیان کرد: شهریه فعالیت‌های تابستانی نیز اعلام شده و از امروز اولیا می‌توانند نسبت به این مبلغ نیز آگاه شوند و دریافت وجه مبتنی بر مبالغ اعلام شده انجام می‌شود.
برچسب ها: رویداد24 ، شهریه ، مدارس ، تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان