تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
سجادی:

والیبال ساحلی آینده‌ روشنی دارد

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کم‌کم زمینه‌های رشد و توسعه‌ والیبال ساحلی ایران فراهم می‌شود، گفت: والیبال ساحلی ایران آینده‌ای روشن خواهد داشت.
رویداد24- به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نصرالله سجادی اظهار داشت: تور جهانی والیبال ساحلی در سطح بالایی در جزیره کیش پیگیری شد. این رقابت‌ها که برای نخستین بار به میزبانی ایران برگزار شد، فرصت خوبی برای بازیکنان والیبال ساحلی ایران ایحاد کرد تا با بهترین‌های جهان بازی کنند.

وی با بیان اینکه والیبال ساحلی ایران کم‌کم زمینه‌های رشد و توسعه‌اش فراهم می‌شود، گفت: من فکر می‌کنم همان گونه که والیبال سالنی موفق شده است، والیبال ساحلی نیز روند رو به رشدی خواهد داشت.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: برگزاری این گونه تورنمنت‌ها به رشد و توسعه والیبال ساحلی کمک می‌کند. از سویی باعث اقبال بیشتری از سوی مردم می‌شود و هم فرصت خوبی است تا تعداد بیشتری از تیم‌های والیبال ساحلی ایران در یک تورنمنت جهانی حضور یابند.

سجادی تاکید کرد: تیم‌های خوبی به این رقابت‌ها از کشورهای مختلف جهان آمدند و بازیکنان ایران نیز در جدال با آنها به تجربه جدیدی دست یافتند که در آینده حتما کمک حالشان خواهد بود.

وی درباره ارزیابی وزارت ورزش و جوانان از عملکرد تیم‌های ایران در تور جهانی والیبال ساحلی و آیا اینکه انتظارات وزارت ورزش را برآورده شده است؟ گفت: حضور تیم‌های ایرانی بیشتر برای کسب تجربه بوده است. در مورد اینکه انتظارات برآورده شده است یا نه،  فدراسیون والیبال باید پاسخ دهد. وزارت ورزش زیاد در مسائل ریز و فنی فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کند.

سجادی در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش برای حمایت بیشتر از والیبال ساحلی چه برنامه‌هایی دارد، گفت: وزارت ورزش از تمام برنامه‌های رشد و توسعه فدراسیون‌های ورزشی حمایت می‌کند که فدراسیون والیبال نیز مورد حمایت است. والیبال ساحلی یکی از رشته های زیر نظر فدراسیون والیبال است.

تور جهانی والیبال ساحلی که از 26 بهمن ماه در جزیره کیش آغاز شده است، عصر امروز جمعه با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان می دهد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان