تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴

همکاری شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا با دانشکده هتلداری لوزان

رویداد24- شرکت مادر چند منظوره آتیه صبا که یکی از شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری است، شراکت خود را با دانشکده هتلداری لوزان، باقدمت‌ترین و معروف‌ترین مدرسه‌های هتلداری جهان که در سال 1893 تاسیس شده است، جهت راه‌اندازی آکادمی و مرکز آموزش هتلداری ایران در اصفهان، اعلام کرد.

این مرکز از تابستان 2016 در ایران شروع به فعالیت خواهد کرد. از آنجایی که درهای ایران به سوی گردشگران و بازدید کنندگان تجاری باز شده است، با تعهد ASIC جهت ارائه بالاترین سطح آموزش هتلداری، این خبر نقطه عطفی جهت تبدیل ایران به یکی از برترین مقصدهای گردشگری در جهان به شمار می‌رود.

محمود اسلامیان، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در رابطه با این برنامه گفت: ما از شرکت با دانشکده هتلداری لوزان که یکی از برترین‌های جهان در زمینه آموزش هتلداری به شمار می‌رود، به منظور تاسیس آکادمی و مرکز آموزش هتلداری ایران در اصفهان ابراز خرسندی می‌نماییم. این نقطه عطف نمایانگر تعهد ما در ارائه خدمات آموزشی سطح اول  و معرفی فصلی تازه در زمینه‌ی صنعت هتلداری ایران و منطقه است.

وی افزود: بازگشایی مرکزی با هدف دستیابی به بدترین‌ها بیانگر تعهد ما در ایجاد فرصت‌های مناسب برای افراد مستعد ایرانی جهت ایفای نقشی کلیدی در توسعه صنعت گردشگری و تبدیل کشور عزیزشان به یکی از اولین مقصدهای گردشگری است.

دانشکده هتلداری لوزان که نقش موسسه شناخته شده‌ای در زمینه ارائه برنامه‌های فنی، حرفه‌ای و مقطعی ایفا می‌کند، خود را به ارتقای معیارهای خدمات هتلداری مرتبط با کارکنان هتلداری شرکت سرمایه‌گذاری گردشگری که زیر مجموعه ASIC و همچنین عضو جامعه هتلداری ایران نیز هست، متعهد ساخته است. این مرکز نقش ارتقای گردشگری در حال رشد ایران و همچنین ملزمات اپراتورهای هتل‌های بین‌المللی که قرار است فعالیت خود را در بازار ایران شروع کنند، برعهده دارد.

مدیر اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا، جناب آقای رضا نیک‌کار اصفهانی، مسئولیت پذیری خود را در این زمینه بدین شرح اعلام داشته است:‌" از آنجاییکه ایران آغوش خود را به سمت دنیا گشوده است، ما نیز خود را ملزم می‌دانیم تا بهترین شرایط را برایشان در بخش گردشگری و هتلداری فراهم نماییم. ایران در مسیر ارتقای صنعت گردشگری قرار دارد و ما به توانایی خود را جهت ایجاد خدمات گردشگری و هتلداری که به زودی از صنعت نفت نیز پرآمدتر خواهد بود، ایمان داریم.

الیویر ورشلده، مشاور ارشد مرکز مشاوره هتلداری لوزان که یکی از نمایندگان دانشکده هتلداری لوزان است گفت:‌ این لحظات، لحظات پر اهمیتی برای ما به شمار می‌رود و ما از این همکاری که همزمان با بازگشایی درهای ایران به سوی بازدید کنندگان است، بسیار مسروریم، اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خویش را از ASIC برای تلاش‌ها و مدیریت‌اش ابراز نموده و دانشکده هتلداری لوزان متعهد می‌شود که نقش خود را ارائه خدمات آموزش در سطح جهانی که مایه افتحار اصفهان و ایران خواهد بود را ایفا کند.

EHL  اولین مدرسه مدیریت هتلداری در جهان است که در سال 1893 تاسیس شد. شروع این پروژه توسط ژاک شومی صورت گرفت. وی اولین کلاس‌های دانشکده حرفه‌ای جامعه هتلداری سوئیس را که بعدها به  EHL تغییر نام داد و در هتل دانگلاتر در ساحل دریاچه ژنو ثبت گردید، شروع کرد. سپس در سال 1904 به ساختمان تازه اختصاص یافته به آن انتقال یافت. امروزه مدرسه‌ی جامعه آلومنی مشتمل بر بیش از 25000 عضو در میان 12 کشور دنیا است.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان