تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
سهیلا جلودارزاده در گفتگو با رویداد24:

برنامه اقتصادی اصولگرایان در گذشته رقت انگیز بود

کاندیدای اصلاح‌طلبان در مجلس دهم در واکنش به ادعای جدید طیف اصولگرا مبنی بر اینکه لیست امید هیچ اقتصاددان یا برنامه اقتصادی برای آینده کشور ندارد، تاکید کرد که شرایط رقت انگیز حاصل از عملکرد هشت ساله اصولگرایان در کشور به خوبی بیانگر میزان کارآمدی برنامه های این طیف و پوچ بودن ادعایشان در خصوص لیست اصلاحات است.
رویداد24- کاندیدای اصلاح‌طلبان در مجلس دهم در واکنش به ادعای جدید طیف اصولگرا مبنی بر اینکه لیست امید هیچ اقتصاددان یا برنامه اقتصادی برای آینده کشور ندارد، تاکید کرد که شرایط رقت انگیز حاصل از عملکرد هشت ساله اصولگرایان در کشور به خوبی بیانگر میزان کارآمدی برنامه های این طیف و پوچ بودن ادعایشان در خصوص لیست اصلاحات است.

سهیلا جلودارزاده، نماینده مجلس پنجم و ششم و کاندیدای اصلاح‌طلبان در مجلس دهم در گفتگو با رویداد24 گفت: رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون؛ رخساره کشور که در طول هشت سال حکومت و حاکمیت اصولگران شکل گرفته واقعا رقت انگیز است.

وی با اشاره به ناکارآمدی برنامه های اصولگرایان که در هشت سال دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد کشور را به ورطه تزلزل کشاند، گفت: واقعا چیزی از کشور باقی نمانده است. از ارزش پول ملی، نخبگان اقتصادی و کارخانجات و شهرک های صنعتی پررونق چیزی در کشور دیده نمی شود.

این نماینده اصلاح طلب در ادامه با اشاره به رد صلاحیت گسترده نامزدهای اصلاح طلب و رزمه افراد حاضر در لیست امید نیز گفت: این لیست حداقل لیستی است که برای اصلاح طلبان مانده و اتفاقا نخبگان اقتصادی خوبی داخل آن هستند اما گمان می کنم دوستان فرصت نکرده اند رزومه اعضای لیست امید را بخوانند. 

جلودارزاده در ادامه افزود: علاوه بر این ما وکلای ملت هستیم. ملت همه گونه نیروی اقتصادی دارد و این نیروها در دولت و بخش خصوصی که باید پیشروهای اقتصاد در این هشت سال فعالیت دولت آقای روحانی باشند، حضور دارند. 

وی در ادامه با تاکید بر نقش بخش خصوصی و به خصوص تشکل های بخش خصوصی در توسعه اقتصادی کشور گفت: پیشروهای اقتصاد در بخش خصوصی با مجلس در ارتباط خواهند بود و یک پای ترکیب قدرت سازنده در چهار سال آینده ترکیبی از بخش خصوصی و تشکل های بخش خصوصی و دولت و مجلس به عنوان نمایندگان مجلس که می خواهند قانونگذاری کنند، خواهد بود.

این نماینده اصلاح طلب همچنین تاکید کرد: برنامه اقتصادی هم موجود است و امیدواریم در 10 سال آینده علیرغم تمام کارشکنی هایی که انجام شده بتوانیم به ایران 1404 برسیم و همه قدرت های بیگانه را از اینکه ایران را پاره پاره و زمین گیر شده ببینند، ناامید کنیم.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان