تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

خط و نشان سرپرست سپاهان برای AFC

سرپرست سپاهان با اشاره به میزبانی این تیم از النصر در اصفهان، تاکید کرد که اگر AFC رای به برگزاری بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در کشور سوم بدهد، از این رقابت‌ها کنار می‌روند.
رویداد24- رسول خوروش پس از پیروزی سپاهان در نخستین دیدارش از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:‌ همان طور که شاهد بودیم میزبانی بسیار خوبی را از لخویا انجام دادیم. البته این میزبانی نسبت به گذشته هیچ فرقی نداشت و همیشه با مهمانان خود به خوبی برخورد می‌کنیم. تماشاگران هم به خوبی در ورزشگاه حاضر شدند.

او اضافه کرد: این پیروزی پس از 4 هفته ناکامی به موقع بود و تیم ما را از وارد شدن به حاشیه دور کرد. بازیکنان تمام سعی خود را می‌کنند که تیم موفق شود و اگر توپی وارد دروازه می‌شود، این از عمد نیست. تیم حریف را دست کم نگرفتیم بلکه در نیمه دوم سعی در حفظ توپ داشتیم و به همین موقعیت‌هایی را هم از دست دادیم.

سرپرست سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند AFC باز هم رای به برگزاری بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در کشور سوم خواهد داد تاکید کرد: همان طور که امروز دیدیم میزبانی ما هیچ مشکلی نداشت و اگر AFC چنین تصمیمی را بگیرد از این رقابت‌ها کنار می‌رویم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان