تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
اشرف بروجردی در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴:

رویکرد اصلاح‌طلبان در انتخابات اخلاق‌مداری بود

حضور بزرگان اصلاح طلب در این دوره از انتخابات به معنای نفی اتفاقات قبلی نیست. این رای دادن بدان معنا نیست که ما اتهامات را پذیرفتیم. بلکه اصلاح طلبان برای پاسخ دادن به مطالبان اصلاح‌طلبانه مردم که طالب اصلاح جامعه بودند در انتخابات حاضر شدند.
رویداد۲۴- عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان در انتخابات اصل را بر اخلاق‌مداری و رعایت قانون گذاشته بودند، تصریح کرد: حضور بزرگان اصلاح طلبی در این دوره از انتخابات به معنای نفی اتفاقات قبلی نیست. این رای دادن بدان معنا نیست که ما اتهامات را پذیرفتیم. بلکه اصلاح طلبان برای پاسخ دادن به مطالبان اصلاح‌طلبانه مردم که طالب اصلاح جامعه بودند در انتخابات حاضر شدند. 

اشرف بروجردی در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ ضمن اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات و دعوت اصلاح‌طلبان از مردم برای رای‌دادن به نامزدهای انتخاباتی،گفت: همچنان که مطرح است، اصلاح‌طلبان در این دوره از انتخابات همانند ادوار گذشته اصل را بر اخلاق‌مداری و رعایت قانون گذاشته بودند و ما به جهت حذف حداکثری نیرو‌هایمان بین نامزدهای انتخاباتی توانستیم به یک همدلی و همراهی برای حضور در انتخابات برسیم. 

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ادامه داد: ما اصلاح‌طلبان در این دوره از انتخابات شرکت کردیم تا بگوییم از حق قانونی خود استفاده می‌کنیم و خوشبختانه نیروهای کمتر شناخته شده یا شناخته نشده این جریان که تنها داعیه اصلاح‌طلبی داشتند نیز توانستند حد لازم آرا را کسب کنند و به نظرم وضعیت مساعد است. 

او همچنین به حضور بزرگان جریان اصلاح‌طلب در انتخابات و درخواست ایشان برای حضور در انتخابات که با اتهام زنی اصولگرایان علیه آنها همراه شد تا در برخی از سایت‌های اصولگرایی تغییر رویکرد اصلاح طلبانرا برجسته کنند، اعلام کرد: هر اتفاقی را باید در مقطع زمانی خودش تعریف کرد. رای دادنی که امروز اتفاق افتاد به معنای نفی اتفاقات قبلی نیست. این رای دادن بدان معنا نیست که ما اتهامات را پذیرفتیم. ما در این بازه زمانی به جهت روح تعاملی که صورت گرفت یک رفتار داشتیم و دیروز یک رفتار دیگر و مجموعه این رفتار‌ها تابع شرایط خاص خود هستند. ما در حال حاضر شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنیم و در همین شرایط است که ما جایگاه خودمان را بین آحاد جامعه باز می‌کنیم. 

بروجردی در پاسخ به این سوال که مخاطب حضور بزرگان اصلاح‌طلبی در انتخابات چه کسانی هستند، اعلام کرد: ‌مخاطبان این مساله مردم هستند. اصلاح طلبان برای پاسخ دادن به مطالبان اصلاح‌طلبانه مردم که طالب اصلاح جامعه بودند در انتخابات حاضر شدند و به جهت پاسخ به همین مطالبان در انتخابات شرکت کرده و خواستار شرکت حداکثری در انتخابات شدند.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان