تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

یازدهمین شماره «آیت ماندگار» منتشر شد

یازدهمین شماره آیت ماندگار نیمه دوم اسفند روی دکه های روزنامه فروشی ها در دسترس خواهد بود.
رویداد24- یازدهمین شماره آیت ماندگار نیمه دوم اسفند روی دکه های روزنامه فروشی ها در دسترس خواهد بود.

در گزارش اصلی شماره نوروزی این دوهفته نامه تحلیل آیت ماندگار از رای مردم در هفتم اسفندماه ذیل عنوان پیام «ما روشنه!» ارایه خواهد شد.

یازدهمین شماره «آیت ماندگار» منتشر شد

در همین رابطه شهربانو امانی و علی تاجرنیا نمایندگان پیشین مجلس شورای اسلامی نیز طی گفتگوهای جداگانه ای از دلایل پیروزی قاطع لیست امید در تهران می گویند.

در ضمن اگر می خواهید بدانید پس از اعلام نتایج انتخابات آیا اصولگرایان به خط پایان رسیده اند؟ و خطای استراتژیک اصلاح طلبان در شهرستان ها چه بوده هم نگاهی به یادداشت های سرویس سیاسی بیاندازید!

اما در پرونده اصلی، آیت ماندگار نگاهی متفاوت داشته به زندگی و آثار خسرو گلسرخی با این عنوان: یاد آر، ثقل زمین کجاست؟

"شقایق! وای شقایق" سرمقاله ای مرتبط با این پرونده است که همراه با چندین گزارش و یادداشت دیگر از نویسندگان مختلف، فضایی براى بیان نظرات موافق و مخالف این شاعر چپ گرا را در نشریه فراهم آورده است.

کاوه گوهرین از هایکو سرایان مطرح کشور هم که سالهاست به جمع آوری نوشته های خسرو گلسرخی پرداخته در مصاحبه ای به منتقدان اشعار این شاعر معاصر پاسخ می دهد. همچنین شعری منتشر نشده از عاطفه گرگین همسر خسرو گلسرخی نیز در این دوهفته نامه به چاپ رسیده است.

از دیگر مطالب منتشر شده در این ویژه نامه نوروزی پیشنهاد اهل فرهنگ به مخاطبان آیت ماندگار است که می گویند غذای روح در تعطیلات نوروز فراموش نشود! نگاهی به بازار نشر در سالی که گذشت نیز گزارشی مرتبط با این موضوع است.

تهیه کنندگان آیت ماندگار پای صحبت «نغمه غلامی» مدرس آواز ایرانی هم نشسته اند و همچنین میزگرد داشته اند با دو خواننده ایرانی در باب ساز ناکوک انتشار آلبوم برای جوانان.

در موضوعی متفاوت علی لطیفی بازیکن سابق فوتبال هم به این سوال پاسخ می دهد که چرا تماشاگران به ورزشگاه‌ها نمی‌آیند؟

در انتها نیز به بهانه سالگرد دکتر مصدق و همچنین زادروز آیت الله طالقانی در اسفندماه یادی شده است از محصوری که نفت را آزاد کرد و روحانی آزادی خواه و مترقی!

دوهفته نامه سیاسی - اجتماعی آیت ماندگار به مدیر مسئولی محمد آیتی و با سردبیری امیرحسین مصلی در 12 صفحه و با قیمت هزار تومان نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می شود.

برای تهیه نسخه اینترنتی شماره های پیشین این دوهفته نامه سیاسی - اجتماعی به سایت جار جار مراجعه کنید:
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
United States of America
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
0
آیت مانگار می رود تا ماندگار شود انشاله .
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان