تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
با پرونده ای پیرامون وضعیت زنان سرپرست خانوار

چهاردهمین شماره دوهفته نامه آیت ماندگار منتشر شد + دانلود رایگان

چهاردهمین شماره دوهفته نامه آیت ماندگار، نیمه اول تیرماه منتشر می شود. پرونده اصلی این شماره نگاهی به چالش ها و مشکلات اجتماعی زنان سرپرست خانوار دارد.
رویداد۲۴- چهاردهمین شماره دوهفته نامه آیت ماندگار، نیمه اول تیرماه منتشر می شود.

پرونده اصلی این شماره نگاهی به چالش ها و مشکلات اجتماعی زنان سرپرست خانوار دارد با این عنوان:
چرایی رشد خانه های بی پدر؟!
در همین رابطه محمدهادی جامعی عضو شورای سیاست گذاری و دبیر کمیته مدیریت شهری حزب اراده ملت ایران در گفت و گو با آیت ماندگار از وضعیت زنان سرپرست خانوار می گوید و همچنین رفتن به سمت آموزش، تربیت و توانمندسازی در جامعه را مورد بررسی قرار می دهد.
در این راستا امیرمهدی جلایری با نگاشتن گزارشی و همچنین نجمه پرویزی و ابوالفضل زاهدی پور هم طی یادداشت های جداگانه ای به سرپرستانی می پردازند که خود بی سرپرست اند! سرمقاله این دوهفته نامه نیز با عنوان دولت ها در مقابل حقوق زنان شعار می دهند به قلم مهدی آیتی نماینده مجلس ششم به همین موضوع اختصاص دارد.
از سوی دیگر غلامرضا انصاری در مصاحبه با آیت ماندگار این سوال را مطرح می کند که چرا رسانه های مخالف دولت در دوران احمدی نژاد ساکت بودند؟ و همینطور احد آزادی خواه نماینده مجلس شورای اسلامی هم طی یادداشتی تحت پوشش بیمه نبودن همه مردم را برخلاف قانون اساسی می داند.
دست آخر نیز سه شنبه های سبز را فراموش نکنیم به یادآوری کمپینی برای پاکی هوا می پردازد.

دوهفته نامه سیاسی - اجتماعی آیت ماندگار به مدیر مسئولی محمد آیتی و با سردبیری امیرحسین مصلی نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان