تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

ناصر حجازی در سینما حقیقت دیده شد

مستند «من ناصر حجازی هستم» در اولین اکران عمومی‌اش در اولین شب از نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران، «سینما حقیقت»، با استقبال زیاد مردم و ورزشکاران و حجازی‌دوستان روبه‌رو شد.
رویداد 24: در ساعات پایانی اولین شب از نهمین جشنواره سینما حقیقت، مستند «من ناصر حجازی هستم» به کارگردانی نیما طباطبایی همزمان با سالروز تولد این اسطوره فوتبال، در سالن 1 سینما فلسطین با ظرفیت حدود 400 نفر در حالی به نمایش درآمد که سرتاسر سالن نمایش با افراد زیادی از همه قشر مردم، اعم از فوتبال‌دوستان، فیلم‌سازان، سینمایی‌ها، پیشکسوتان فوتبال، پیرمردان پر انرژی و ... پر شده بود و هیچ صندلی‌ای خالی نمانده بود.

پیش از نمایش، مازیار فکری‌ارشاد، منتقد، به روی سن رفت و درباره ناصر حجازی گفت: ناصرخان حجازی آنقدر عزیز است که ما پرسپولیسی‌ها هم دوستش داریم!

آتیلا حجازی، فرزند مرحوم ناصر حجازی، با تشویق مردم و شعار «یادگار اسطوره» به روی سن آمد و در خصوص این مستند گفت: من زمانی که این مستند را دیدم به قدری از آن لذت بردم که ممکن است به تماشای نمایش فردا و پس‌فردای آن هم بیایم. امیدوارم شما هم از آن خوشتان بیاید.

سعید رمضانی، داماد خانواده حجازی نیز به روی سن آمد و اظهار کرد: انسان‌ها به سه روش زندگی می‌کنند. دسته اول افرادی که هستند و انگار که نیستند. دسته‌ دوم فقط تا زمانی که هستند، هستند. ولی دسته‌ سوم، زمانی هم که نیستند، باز هم هستند، مانند ناصر حجازی؛ چراکه او با ذات انسانیت زندگی کرد. پس همیشه بین ما هست و امیدوارم ما هم بتوانیم پیرو عملکرد و کارهای او باشیم.

امیر رفیعی، تهیه‌کننده‌ این مستند نیز ضمن تشکر از آتیلا و آتوسا حجازی (فرزندان ناصر حجازی)، سعید رمضانی (داماد خانواده حجازی)، نیاز افشین‌‎کیا (سرمایه‌گذار فیلم) و مصطفی علمی‌فرد (دیگر تهیه‌کننده فیلم)، گفت: از آبان 92 تا همین چند هفته‌ گذشته درگیر ساخت این مستند بودیم که نسخه کامل‌تر آن در آینده از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

رفیعی ادامه داد: در اکران‌های خصوصی‌ای که داشتیم، استقبال زیادی شد و افرادی که آن را دیدند، رضایت داشتند؛ مگر مخالفان همیشگی حجازی که با او مخالف هستند.

در ادامه، نیما طباطبایی، کارگردان این مستند نیز از عوامل فیلم که تعدای از آن‌ها در سالن حاضر بودند، تقدیر و تشکر کرد.

در پایان، جمعی از پیشکسوتان فوتبال مانند فرامرز ظلی، علی خسروی، محمد مؤمنی، امید روانخواه، بهتاش فریبا، بهروز سلطانی و ... با کیکی که به مناسبت شصت و ششمین سالروز تولد مرحوم ناصر حجازی آماده شده بود، عکس گرفتند.

لازم به ذکر است مستند «من ناصر حجازی هستم» از 23 آذرماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان