تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

اعلام برنامه هیئت مدیره جدید پدیده شاندیز

رویداد24- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان‌رضوی گفت: مهم‌ترین سیاستی که هیئت مدیره جدید پدیده دنبال می‌کند، ادامه اجرا و اتمام پروژه است.

علی رسولیان اظهار داشت: گام‌هایی برای ساماندهی پروژه پدیده در نظر اعضای هیئت مدیره جدید است که مشارکت با بانک و پیداکردن سرمایه‌گذار از جمله آن‌ها است.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره در نظر دارند با جذب سرمایه‌گذار و همکاری با شرکت‌های فعال در این حوزه مطالبات مردم را پرداخت کنند، ‌خاطرنشان کرد: هنوز هیچ سرمایه‌گذاری در این بخش معرفی نشده اما رایزنی‌ها برای مشخص شدن بانک و یا شرکتی در این حوزه ادامه دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی افزود: هیئت مدیره جدید متشکل از چهره‌های توانمند استان از جمله احمد نوروزی، سید مهدی درهمی، علی مهتاج، محمدرضا آشنایی و علی‌اکبر عبدی است.

رسولیان با تأکید بر اینکه تیم هیئت مدیره جدید افرادی دارای سابقه در حوزه مدیریت هستند، تصریح کرد: این افراد ‌قطعا می‌توانند برای مشکلات مردم گام‌هایی برداشته و مطالبات آن‌ها در قالب‌های مختلف پرداخت کنند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
2
8
با سلام هیئت مدیره جدید باید بداند که که تعهد نامه دارها مبلغ تعهد نامه با سود دیرکردشان را میخواهند وبه غیر از این اصلا کوتاه نخواهند امد این پنبه را از گوشتان بیرون بیاورید بعداز 16 ماه این است جواب صبوری های مردم با احساسات مردم بازی نکنید بگزارید این مشکل ختم به خیر بشود والا مرگ یک بار شیون هم یک بار
رضا
|
Armenia
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
3
دقيقا منم مي خواستم همينوبگم كه كل مبالغ تعهدنامه ها به اضافه سودديركردشان بايدپرداخت بشه درغيراينصورت رسما اعلام مي كنيم كه دولت تدبيربزرگترين دزدقرنه عواقبش گردن خودمسولين اين پروژه با پول مردم به اينجا رسيده وسهامداران سكوت نخواهندكرد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان