تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

الهلال در ورزشگاه الغرافه مقابل تراکتورسازی

حریف عربستانی تراکتورسازی ورزشگاه بی طرف خود برای میزبانی از رقیب ایرانی اش را انتخاب و به مسئولان برگزاری معرفی کرد.
رویداد24- در پی تنش های ایجاد شده میان ایران و عربستان بحث میزبانی دو کشور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تا حدود زیادی منتفی است به همین خاطر تمامی نماینده های ایران و عربستان در اندیشه انتخاب ورزشگاهی بی طرف برای میزبانی از رقیب شان هستند که الهلال با توجه به میزبانی از تراکتورسازی تصمیم گرفت جدال خود را در دوحه برگزار کند.
بنا به نوشته سایت خبری الجزیره عربستان باشگاه الهلال که پیش از این گفته می شد تصمیم به برگزاری بازی های خود مقابل الهلال در ابوظبی امارات را دارد با توجه به هم گروه بودن با الجزیره امارات تصمیم گرفت با قطری ها وارد مذاکره شده و رضایت باشگاه الغرافه برای میزبانی از تراکتورسازی در این ورزشگاه را بگیرد. به این ترتیب شاگردان امیر قلعه نویی مسافر قطر خواهند شد تا در ادامه سفرهای آسیایی خود از این کشور حاشیه خلیج فارس هم بازدیدی داشته باشند.
جدال رفت دو تیم الهلال و تراکتورسازی طبق برنامه روز سی و یکم فروردین ماه 95 برگزار خواهد شد و سعودی ها از حالا خبر برگزاری این بازی در ورزشگاه الغرافه در دوحه قطر را در اختیار رسانه ها قرار دادند. تصمیمی که هنوز به تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا نرسیده و قرار است در نشست روز بیست و پنجم اسفندماه تصمیم گیری نهایی در خصوص میزبانی ایران و عربستان اتخاذ شود.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان