تاریخ انتشار: ۲۳:۱۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶

سرنوشت قیمت نفت 2018 در میدان های نفتی امریکا

برای نفت خام برنت در سال 2018، بشکه ای 60 دلار پیش بینی شده است.

رویداد۲۴-برای نفت خام برنت در سال 2018، بشکه ای 60 دلار پیش بینی شده است. تصمیم گیری برای نقشه راه قیمت نفت در سال 2018، در تگزاس انجام خواهد شد. تولید نفت خام بدون امریکا، انتظار می رود که سال آینده رکوردی بر جای بگذارد. در حال حاضر دو سوال اساسی برای سال آینده پیش روی پژوهشگران قرار دارد: تولید نفت امریکا چقدر رشد خواهد کرد؟ و آیا اقتصاد جهانی برای هضم این بشکه های اضافی به اندازه کافی قدرتمند است؟

بر اساس گزارش به نقل از بلومبرگ؛ انتظار می رود نفت خام برنت در سال 2018، بشکه ای 60 دلار باشد در حالیکه برای همتای آن بشکه ای 55 دلار پیش بینی می شود. این کمتر از قیمتی است که در حال حاضر نفت روی آن قرار دارد؛ در حال حاضر هر بشکه نفت برنت 64 دلار و هر بشکه وست تگزاس 58 دلار قیمت دارد.

هری چیلینگوریان، رئیس استراتژی بازار کالاها در BPN لندن می گوید:«بسیاری از اختلافات بین تحلیل گران نفتی به خاطر نوسانات تولید نفت امریکاست. با این حال پیش بینی می کنم که هر بشکه نفت برنت برای سال 2018، 55 دلار قیمت داشته باشد. ما به عرضه نفت شیل امریکا بسیار خوشبین هستیم و این خوش بینی به خاطر اتفاقات گسترده ای است که در سال 2017 رخ داد.»

کاهش عرضه توسط سازمان کشورهای صادرکننده نفت(اوپک) و متحدان آن در نیمه دوم سال 2017، در نهایت انقباضی در عرضه جهانی را اغاز کرد. در حالیکه افزایش قیمت اتفاق افتاد، این مزیتی برای تولید کنندگان نفت در امریکا بوده است. چرا که آن ها با اطمینان از تامین منابع مالی، توانستند برای سرمایه گذاری در حفاری به پیش بروند. 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان