تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶

سلطانی فر: از حسابرسی و تحقیق و تفحص در امور باشگاهها و فدراسیون‌ها استقبال می کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: از هرگونه حسابرسی و تحقیق و تفحص در امور باشگاهها و فدراسیون ها استقبال می کنیم.

رویداد۲۴-وزیر ورزش و جوانان گفت: از هرگونه حسابرسی و تحقیق و تفحص در امور باشگاهها و فدراسیون ها استقبال می کنیم. مسعود سلطانی فر در پایان نشست مشترک خود با روسای فدراسیون های ورزشی که با حضور رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد، گفت: به رغم همه نابسامانی ها و بهم پاشیدگی مالی و تشکیلاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ظرف ۱۵ تا ۲۰ سال گذشته، در طی یکسال گذشته توانسته‌ایم در بخش ساماندهی و نظم امور اجرایی، مالی و تشکیلاتی دو باشگاه گام های موثر و خوبی برداریم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: حرکت ما در این مدت کوتاه بر اساس قوانین و مقررات کشور و حسابرسی دقیق و پرداخت بخش اعظم بدهی های انباشته سالیان قبل مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توام با شفاف سازی بوده است و برای همین از هرگونه تحقیق و تفحص و حسابرسی در امور باشگاهها و فدراسیون استقبال می کنیم.

مسعود سلطانی فر گفت: بدهی های این دو باشگاه در طی ۲۰ سال گذشته بر مراجع قانونی ذی ربط محرز شده بود و متاسفانه در این مدت برنامه ای برای پرداخت آنها در نزد مدیران و تصمیم گیران استقلال و پرسپولیس وجود نداشته است .

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت موفقیت دو باشگاه در عرصه های داخلی و بین المللی بیان داشت: تمام تلاش بنده و تیم مدیریتی استقلال و پرسپولیس فراهم کردن شرایطی است که هر دو باشگاه بتوانند با توجه به انتظارات هواداران و جامعه فوتبال در رویدادهای داخلی و خارجی حضوری موفق و در شان ورزش کشور داشته باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان