تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

برتری شهرداری مقابل مهرام/ نبرد قهرمانی به دیدار پنجم در تبریز کشیده شد

تیم شهرداری تبریز در چهارمین دیدار مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال مقابل مهرام تهران به برتری 95 بر 86 رسید تا کار برای معرفی تیم قهرمان به بازی پنجم و پایانی در تبریز کشیده شود.

رویداد۲۴-تیم شهرداری تبریز در چهارمین دیدار مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال مقابل مهرام تهران به برتری 95 بر 86 رسید تا کار برای معرفی تیم قهرمان به بازی پنجم و پایانی در تبریز کشیده شود. امروز (شنبه) در چهارمین دیدار از مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، تیم مهرام در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبان شهرداری تبریز بود که این دیدار مهیج با پیروزی میهمان به اتمام رسید.
با این اوصاف شهرداری تبریز و مهرام در مجموع دو بر دو مساوی شدند تا دیدار پنجم که در تبریز برگزار می شود، قهرمان فصل جاری لیگ برتر بسکتبال را مشخص کند.
بازیکنان شهرداری تبریز که چیزی برای از دست دادن نداشتند، از همان ثانیه های نخست دیدار امروز کار را تهاجمی آغاز کرده و امتیازات زیادی از میزبان مطرح خود گرفتند.
اختلاف امتیاز زیادی که شهرداری تبریز در کوارتر نخست ایجاد کرد، سبب شد تا این تیم به خوبی در ادامه بازی برنامه های خود را در زمین پیاده کرده و در نهایت با پیروزی 95 بر 86 به کار خود پایان دهد.
بازی پنجم دو تیم روز سه شنبه 24 بهمن ماه به میزبانی شهرداری و در تبریز برگزار خواهد شد.
پیش از این تیم پتروشیمی بندرامام با کسب سه پیروزی متوالی در دیدار رده بندی به مقام سومی رسیده بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
یاشاسین شهرداری یاشاسین آذربایجان
نظرات شما
پیشخوان