تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
پیرموذن در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

پرونده‌های قضایی مسکوت، احمدی‌نژاد را جسور کرده است

مشکل اساسی این است که آقای احمدی نژاد به رغم آن حجم بالا از مفاسد و جرائم که به منافع ملی ضربه زد همچنان خود را محبوب کشور معرفی می کند و عدم رسیدگی به پرونده های ایشان ، باعث شده تا جسارت بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. او اگر تا دیروز مردم را خس و خاشاک می خواند حالا به همین مردم بیشتر توهین می کند و آنان را زباله خطاب می کند.

رویداد۲۴ نماینده اصلاح‌طلب مجلس با اشاره به احضار چندباره محمود احمدی‌نژاد و پرونده‌های اقتصادی دولت دهم نسبت به سفرهای اخیر احمدی‌نژاد واکنش نشان داد و گفت: امیدوارم که دستگاه قضا با رسیدگی به تخلفات و پرونده‌های مربوط به دولت نهم و دهم حقایق را برای مردم روشن کنند تا دوباره آن دوران تکرار نشده و با احساسات مردم از طریق سیاست‌های پوپولیستی و عوام‌فریبانه بازی نشود.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با رویداد۲۴ به سخنرانی اخیر احمدی‌نژاد در کنگره شهدای آمل و سفر آتی انتخاباتی او به ملارد چنین واکنش نشان داد که « همه ایرانیان به عملکرد آقای احمدی‌نژاد آن زمان که رییس دولت بود و دست به هر اقدام غیرقانونی می‌زد و ملاک عملش منافعش بود تا با سو مدیریت یک قرن ایران را به عقب راند، واقف هستند. آن‌هم در شرایطی که نرخ فروش نفت در تاریخ کم‌سابقه بود ولی بااین‌حال چیزی از این منابع هنگفت عاید ایران نشد جز بدهی‌های سنگین که بر دوش دولت سنگینی می‌کند.»

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی افزود: چکیده مدیریت احمدی‌نژاد در طول دولت‌های نهم و دهم چیزی فراتر از پروبال دادن به پروژه ایران هراسی در منطقه و نظام بین‌الملل، سو استفاده از شعار عدالت‌خواهی و زهر ریختن در کام حقیقت، سو استفاده از مقدسات برای توجیه اهداف باندی و جناحی و ترویج فساد و تخلف نبود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر آنکه سیاست‌های پوپولیستی احمدی‌نژاد نزد مردم نخ‌نما شده و زمان آن رسیده که حامیان او برای تطهیر دولت‌های نهم و دهم دیگر از نام شهدا و مقدسات هزینه نکنند، اعلام کرد: آرای مردم در هفتم اسفند و بیست و چهارم خردادماه نشان داد که چنین تفکر و گفتمانی در جامعه خریدار ندارد و امید است که آن دسته از حامیان متعصب آقای احمدی‌نژاد به خود آیند.

به گفته این عضو فراکسیون رهروان ولایت، امیدوارم که دستگاه قضا با رسیدگی به تخلفات و پرونده‌های مربوط به دولت نهم و دهم حقایق را برای مردم روشن کنند تا دوباره آن دوران تکرار نشده و با احساسات مردم از طریق سیاست‌های پوپولیستی و عوام‌فریبانه بازی نشود.

مأموریت پنهان احمدی‌نژاد در انتخابات96

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر آنکه رسیدگی دقیق به پرونده‌های احمدی‌نژاد هم پایانی بر تکرار اختلاس‌های و مفاسد بزرگ اقتصادی در جامعه است و نیز احتمال رد صلاحیت وی را قطعی خواهد کرد، گفت: مشکل اساسی این است که آقای احمدی‌نژاد به‌رغم آن حجم بالا از مفاسد و جرائم که به منافع ملی ضربه زد همچنان خود را محبوب کشور معرفی می‌کند و عدم رسیدگی به پرونده‌های قضایی ایشان، باعث شده تا جسارت بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. او اگر تا دیروز مردم را خس و خاشاک می‌خواند حالا به همین مردم بیشتر توهین می‌کند و آنان را زباله خطاب می‌کند.

او درباره احتمال رد صلاحیت احمدی‌نژاد در انتخابات 96، اعلام کرد: این بحث از قبل نیز مطرح بوده که در جنب رد صلاحیت قریب‌الوقوع احمدی‌نژاد چهره‌های دیگر انتخاباتی رد صلاحیت شوند که این مسئله به بدنه اجتماعی کشور ضربه خواهد زد. لذا بعید نیست که حضور احمدی‌نژاد در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری صرفاً برای رد صلاحیت عده‌ای دیگر باشد. البته احمدی‌نژاد تاکنون سعی کرده که خود را منجی بنامد و به‌زعم خود چنین تصور کند که اصولگرایی بدون او معنایی ندارد.

پیرموذن در نهایت نیز بر ضرورت رسیدگی دستگاه‌های قضایی به پرونده‌های احمدی‌نژاد تأکید کرد و گفت: باید هرچه سریع‌تر پرونده‌های او بررسی و برای مردم به‌صورت شفاف مطرح شود . اینکه ایشان درست درزمانی که رهبری بر اقتصاد مقاومتی تأکید می‌کنند حرف از یارانه 250 هزارتومانی می‌کند، چنین معنایی را القا می‌کند که او کمتر بر منافع ملی و نظام تأکید دارد.

برچسب ها: پیرموذن ، ردصلاحیت ، زباله
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
2
4
فقط بایدردصلاحیت شودآقای احمدی نژاد
ایرانی هموطن
|
United States of America
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
3
3
چقدر حقیر هستید که از همین الان که یک سال و نیم مانده به انتخابات آتی ریاست جمهوری، دو سه سخنرانی احمدی نژاد چنین وحشتی در دلتان ایجاد نموده است. من هیچ نسبت یا همدلی با احمدی نزاد ندارم و نخواهم داشت(البته منظور حضور وی در ارکان نهادهای تصمیم گیری کشور است)، اما شرم دارم از حاکمیت موجودات حقیر و بی مایه ای که بواسطه عدم کفایت و ناتوانی در پیگیری کوچکترین برنامه مدیریتی اصلاح طلبانه، می کوشند تا این حقارت را در پشت پرده دروغ بستن به یک نفر و تهمت زدن به وی پنهان کنند. انسان حداقل باید حتی یک ذره وجود داشته باشد و زمانی به داوری در مورد دیگران بپردزد که همان طرف مورد نظر حضور داشته یا از حداقل دفاع از خود برخوردار باشد.
ابهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
2
من نمیدونم اگه این آقا اختلاس کرده یا ایران رویک قرن عقب انداخته یا باید رد صلاحیت بشه و ...در مجمع تشخیص مصلحت نظام چه کار میکنه حالا قسم حضرت عباس قبول کنیم یا دم خروس رو !!!!!!!!!!!!!
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
ایرانی هموطن که از آمریکا ! نظر دادی. بله وحشت داریم از بودن همچین روان پریشی در صدر قدرت، وحشت داریم از دزدیده شدن رای هامون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
پراید 8 میلیونی یکشبه شد 20 میلیون حاملهای انرژی هم با بهانه 45 هزار تومنی حذف شدن یارانه نون و شیر هم همینجور احمدی نژاد شرم کن و دیگه مردم رو بیچاره نکن بخاطر قدرت طلی اگه نمیتونی کشورو اداره کنی نیا و مردم رو بیچاره نکن اگه مردم رو دوست داری اگه بیای معلوم نیست ظرف 8 سال از ایران و ایرانی چیزی میمونه یا نه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان