تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷

نقره جواد محجوب در گرندپری آنتالیا

جواد محجوب نماینده سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان در فینال مسابقات گرندپری آنتالیا به مدال نقره رسید.

رویداد۲۴-جواد محجوب نماینده سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان در فینال مسابقات گرندپری آنتالیا به مدال نقره رسید. چهارمین مرحله رقابت‌های جودو گرند پری در سال 2018 امروز(یک شنبه) در شهر آنتالیا کشور ترکیه برگزار و به پایان رسید.
جواد محجوب نماینده سنگین وزن تیم ملی کشورمان، پس از استراحت در دور نخست مقابل بیک "مراد اولتیبویف" از ازبکستان صاحب برتری شد و در دومین مبارزه نیز "اندی گراندا" از کوبا را برد و راهی نیمه نهایی شد.
محجوب نفر 24 رنکینگ جهان برای رسیدن به فینال به مصاف "یوناس اینوسنسیو" از برزیل و نفر 100 رنکینگ جهانی رفت و در پایان پس از شکست مقابل این حریف به مدال نقره بسنده کرد.
در دیگر اوزان، جودوکاران تیم ملی کشورمان طی دو روز گذشته نیز به مصاف حریفان خود رفتند. در وزن ۹۰ – کیلوگرم وحید نوری در همان مبارزه نخست برابر "گوستاو آسیس" از برزیل شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
در وزن ۱۰۰ – کیلوگرم تیم ایران دو نماینده داشت. حمیدرضا سجادی فرد در دور نخست برابر "ماتج هاجاس" از اسلواکی به برتری رسید، اما در دومین مبارزه برابر "خوزه آرمن توروس" از کوبا شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
رامین صفویه دیگر نماینده ایران در ادامه‌ نتایج ضعیف خود در مسابقات مختلف در همان دور نخست و تنها در مدت زمان 42 ثانیه مقابل "دانیلو کانتیچ" از مونته نگرو ضربه فنی شد و خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.
محمد بریمانلو در وزن ۷۳ – کیلوگرم صاحب مدال برنز شد، اما علی قلی پور در وزن ۶۰ – کیلوگرم قاسم نوری زاده، علیرضا خجسته در وزن ۶۶ – کیلوگرم و سعید ملایی در وزن ۸۱ – کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب 9 ملی پوش راهی این رقابت‌ها شده بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان