تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

5 نکته که هنگام خرید خودرو باید درنظر داشته باشید

برای خرید خودرو باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا در دام فروشندگان خودرو نیفتید.
5 نکته که هنگام خرید خودرو باید درنظر داشته باشید

رویداد۲۴برای خرید خودرو باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا در دام فروشندگان خودرو نیفتید.

زمانی که می خواهید درباره خرید یک خودرو با فروشنده وارد گفت وگو شوید نخستین سوالی که وی از شما می پرسد این است که  بودجه شما چقدر است؟ یا اینکه ماهانه تا چه مقدار می توانید پرداخت کنید؟ این آسان ترین راه برای فروشنده برای انداختن توپ رد زمین شما است و با این سوال کاری می کنند که شما قیمتی را به آنها بگویید که به آسانی می توانند ارزش آن را پایین بیاورند.

بهترین تاکتیک ها برای مقابله با این سوال موارد زیر است:

من به دنبال کمترین قیمت از سوی شما هستم

بهترین شرایط فروشی که شما برای فروش خودرو اکنون در اختیار دارید چه مواردی است؟

اول قیمت خود را به من بگویید و سپس من به شما خواهم گفت که با بودجه من متناسب است یا نه؟ در دام گزینه های اضافی نیفتید.

امکانات و گزینه های اضافی در خودروها این روزها موجب آن شده است که کارخانه‌های ساخت خودرو از طریق آن درآمد زایی بیشتری صورت دهند. گزینه هایی مثل بلوتوث و سان روف ممکن است در برخی از مدلهای خودرو استاندارد باشد، اما گزینه‌های دیگری چون خنک‌کننده صندلی‌ها و یا گرم‌کننده چرخ‌ها معمولا بسیار گران هستند و به ندرت از آن استفاده می شود.

اطمینان پیدا کنید زمانی که در حال معامله با یک فروشنده خودرو هستید شما را با امکانات اضافی یک خودرو که مورد نیاز شما نیستند گول نزنند. اگر می‌خواهید با قیمت مناسبی خودرو تهیه کنید از این فروشنده ها و خودروها فاصله بگیرید.

ضمانت نامه اضافی دریافت نکنید

یکی از سودمندترین اقداماتی که فروشندگان خودرو می توانند انجام دهند فروش ضمانت‌نامه‌های اضافی مربوط به خودرو به شما هستند. آنها با فروش این پکیج ها به شما پول قابل توجهی دریافت می کنند. اغلب خودرها دارای ضمانت نامه استاندارد  هستند و احتمال اینکه شما نیازمند ضمانت نامه اضافی بشوید بسیار کم است. پس مراقب باشید در دام فروشندگان خودرو در این زمینه نیفتید.

با مدیر اصلی فروش صحبت کنید

معمولات افرادی که اقدام به فروش خودرو می کنند واسطه‌ای میان مدیر اصلی و شما هستند، اگر می توانید خواستار گفت وگو با مدیر اصلی به طور مستقیم شود. به او بگویید من اینجا هستم که امروز یک خودرو را خریداری کنیم و به صورت مستقیم با وی وارد معامله شوید و کارت اعتباری خود را روی میز بگذارید و فراموش نکنید که فروشنده خودرو خواستار آن است که شما بدون خودرو آن محل را ترک نکنید.

پیش از خرید خودرو تحقیق کنید

تصور کنید که پیش از خرید خودرو به طور کامل درباره آن تحقیق کرده اید. شما از همه گزینه ها و قیمت ها و همچنین رنگ‌ها و خصوصیات خودروها باخبر هستید و حالا تصور کنید پیش از یک فرد را برای خرید خودرو می‌شناسید. بسیاری از فروشندگان خودرو تازه کار هستند و از جزئیات و جنبه‌های مخصوص خودروها اطلاعات کاملی ندارند. پس پیش از اقدام به خرید خودرو به طور کامل درباره آن تحقیق کنید.


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان