تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵

آیفون بدنه‌ای شیشه‌ای خواهد داشت؟

به‌ تازگی یکی از تحلیلگران قابل اعتماد محصولات اپل اعلام کرده است که آیفون در سال ۲۰۱۷ تغییرات زیادی خواهد داشت.
رویداد24- به‌ تازگی یکی از تحلیلگران قابل اعتماد محصولات اپل اعلام کرده است که آیفون در سال ۲۰۱۷ تغییرات زیادی خواهد داشت.

آی‌تی‌رسان نوشت: Ming-Chi Kuo بیان کرده که اپل قصد دارد در آیفون به جای آلومینیوم از شیشه استفاده کند؛ او هم‌چنین گفته است که در سال ۲۰۱۷ می‌توانیم شاهد اولین آیفون با نمایشگر AMOLED باشیم. Kou در ماه مارس گفته بود که اپل در سال ۲۰۱۷ آیفونی را طراحی خواهد کرد که بسیار شبیه به آیفون ۴ خواهد بود، بنابراین نباید در سال جاری منتظر تغییرات عمده‌ای در طراحی آیفون ۷ باشیم.

البته این موضوع مخالف با سنت  همیشگی اپل است، زیرا این کمپانی معمولا هر دو سال یک‌بار تغییرات عمده‌ای را در طراحی آیفون‌هایش ایجاد می‌کند و سال بعد از آن یک آیفون با تغییرات جزیی معرفی می‌شود. Ming-Chi Kuo توضیحی در مورد نحوه استفاده اپل از شیشه در آیفون ۲۰۱۷ را نمی‌دهد، البته آیفون ۴، در دو سمت جلو و عقب از شیشه استفاده می‌کرد که یک فریم از جنس استیل آن‌‌ها را کنار یکدیگر نگه داشته بود؛ اما در رابطه با نحوه استفاده از شیشه در آی‌فون ۲۰۱۷ هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

مدتی پیش گزارشی منتشر شده که بیان می‌کرد اپل قراردادی ۲.۶ میلیارد دلاری را با سامسونگ برای تامین پنل‌های AMOLED مورد نیاز اپل به امضا رسانده است.
منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان