تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

سوداگران سابقه‌دار به آشفته بازار ارز دامن زدند/ دستگیری 30 دلال در 48 ساعت گذشته/اخطار و پلمپ 38 واحد صرافی و سکه‌فروشی

رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 30 نفر از سوداگران و دلالان بازار ارز خبرداد و گفت: 36 واحد صنفی و سکه فروشی از پلیس هشدارگرفته اند.

رویداد۲۴-رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 30 نفر از سوداگران و دلالان بازار ارز خبرداد و گفت: 36 واحد صنفی و سکه فروشی از پلیس هشدارگرفته اند.سردار حسین رحیمی در حاشیه دستگیری دلالان و سوداگران ارز در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه در ادامه اقدام ضد انسانی رییس‌جمهور آمریکا برخی سوداگران و دلالان ارز که دارای سابقه نیز بودند به این آشفته بازار دامن زده اما با توجه به نظارت پلیس اگاهی تهران طی 48 ساعت گذشته 30 دلال و سوداگر ارز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه رفتار این قبیل افراد زننده است چراکه در شرایطی که دشمن با نظام و مردم دشمنی می‌کند انتظار می‌رود همه مردم و همچنین متخلفان همراهی لازم را داشته باشند.

رییس پلیس تهران بزرگ متذکر شد: با توجه به اینکه برخی از این افراد دارای سابقه نیز هستند، امیدوارم برخوردی قاطع با این افراد صورت گیرد. طی این عملیات 36 واحد صرافی و سکه‌فروشی هشدار گرفته و همچنین دو واحد صنفی اخطار پلمپ از پلیس دریافت کردند.

سردار رحیمی تاکید کرد: پلیس در تمامی مناطقی که محل فروش ارز است حضور گسترده داشته و بازار را رها نمی‌کند. در جلسه‌ای که شب گذشته نیز با مسوولان بانک‌مرکزی داشتیم مقرر شد نیازهای منطقی و اصولی مردم از جمله ارز مسافرتی، ثبت سفارش‌ها و نیازهای پزشکی و دانشجویی توسط بانک‌مرکزی تامین شود. پلیس کنار دولت با تمام توان حضور دارد و با این  افراد متخلف برخورد قاطع خواهد داشت.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
با.دلالان.ارز.برخورده.قاطع.ای.شود.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان