تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

شناسایی۵۵ مرکز تجاری، اداری و مسکونی ناایمن در شمال شرق تهران

شهردار منطقه چهار تهران از شناسایی ساختمان‌های ناایمن و خطرساز شمال شرق تهران خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۵۵ مرکز تجاری، اداری و مسکونی ناایمن در منطقه چهار شناسایی شده است.

رویداد۲۴-شهردار منطقه چهار تهران از شناسایی ساختمان‌های ناایمن و خطرساز شمال شرق تهران خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۵۵ مرکز تجاری، اداری و مسکونی ناایمن در منطقه چهار شناسایی شده است.سیدعلیرضا حسینی در جلسه ایمنی ساختمان‌ها و اماکن پرخطر  با تاکید بر ضرورت شناسایی ساختمان‌های ناایمن گفت: از ابتدای سال جاری مدیریت بحران اماکن اداری و تجاری در سطح منطقه راه‌اندازی شده است و با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در صورت وجود موضوعات خطرساز در اماکن عمومی تجاری از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

وی ضمن هشدار به مالکان و ذینفعان ساختمان‌های خطر ساز و فاقد ایمنی گفت: در حال حاضر 55 ساختمان پرخطر در منطقه شناسایی و اخطار لازم به آنها داده شده است و مالکان باید برای رفع خطر آنها تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

شهردار منطقه چهار تصریح کرد: در مرحله نخست فرآیند پیشگیری و افزایش ایمنی ساختمان‌ها، صدور ابلاغ و پس از آن در صورت عدم توجه مالکان صدور اخطار و در نهایت به منظور حفظ جان و مال شهروندان، از طریق مراجع قضایی نسبت به پلمپ اینگونه مراکز اقدام خواهد شد.

حسینی با اشاره به همکاری مطلوب پنج مرکز تجاری و اداری منطقه در جهت ایمن‌سازی و رعایت استانداردهای سازمان آتش‌نشانی گفت: از ابتدای سال جاری پنج مرکز تجاری و اداری که فاقد استانداردهای لازم بود با تمهیدات شهرداری در حال رسیدن به این استانداردها هستند.

وی در ادامه بر موضوعات رفع موانع معابر اصلی و فرعی برای خدمات‌رسانی مطلوب و بهینه به شهروندان اشاره کرد و گفت: بازدیدهای میدانی مستمر از سطح محلات، دعوت از مالکین ساختمان‌های پرخطر در کمیته‌های ایمنی، نصب شیرهای هیدرانت باتوجه به بافت جمعیتی نقاط حساس و پرخطر و اخذ تاییدیه آتش نشانی توسط مالکین املاکی که درخواست تغییر کاربری دارند ازجمله اقدامات پیش‌بینی شده برای افزایش ایمنی معابر شهری است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان