تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
از انجمن اصلاحات تا حزب یپشرو اصلاحات؛

مدیران دولت خاتمی صاحب حزب شدند!

پروانه فعالیت حزب پیشرو اصلاحات صادر شد.
مدیران دولت خاتمی صاحب حزب شدند!

رویداد۲۴ حزب پیشرو اصلاحات متشکل از جمعی از مدیران ارشد و میانی دولت خاتمی است که پیش از این به صورت محفلی و به نام انجمن اصلاحات فعالیت می کردند و بهار سال گذشته با تشکیل مجمع عمومی با عنوان حزب پیشرو اصلاحات، فعالیت خود را رسمی تر کرده بودند. سال 84 احمد خرم وزیر راه دولت خاتمی، مهدي سعيدالذاكرين، سیاوش قهوه‌چیان عضو هیات مدیره منطقه آزاد ماکو، احد عظيمي، محسن محمدي معين و احمد جمي اعضای شورای مرکزی انجمن اصلاحات بودند که سه نفر اول عضو شورای مرکزی حزب پیشرو اصلاحات هم شده اند.

به جز خرم مرتضی حاجی وزیر آموزش و پرورش و رئیس بنیاد باران نیز مدتی دبیرکلی این حزب را بر عهده داشت اما حالا که تبدیل به حزب پیشرو اصلاحات شده است، علی صوفی وزیر تعاون و عضو سابق شورای مرکزی حزب اتحاد ملت به عنوان دبیرکل جدید معرفی شده است.

محسن مهرعلیزاده، استاندار فعلی اصفهان و رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت خاتمی و سیدحسن الحسینی رئیس شورای هماهنگی حامیان مردمی دولت (حمد) و نماینده سابق اراک و از معاونین وزیر آموزش و پرورش در دوران اصلاحات، اسداالله درویش امیری استاندار فعلی زنجان، اسماعیل مروارید استاندار ایلام در دولت اول حسن روحانی، سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران، محمد سالاری عضو دوره چهارم و پنجم شورای شهر تهران، علی‌اصغر زبردست استاندار سابق همدان و از فعالان سیاسی نزدیک به مهرعلیزاده و جعفر رحمان‌زاده استاندار زنجان در دولت اصلاحات از دیگر چهره های مشهور این حزب هستند و به این ترتیب می توان پیش بینی کرد که این حزب بیشتر از سایر احزاب اصلاح طلب در میان استانداران دولت روحانی، مقبولیت دارد.

سیدعیسی موسوی‌نژاد نماینده سابق خرم آباد در مجلس، مهرداد مسعودی عضو شورای مرکزی حزب همبستگی، سیدمجتبی موسوی‌اجاق نماینده کرمانشاه در مجلس ششم، سیداسماعیل داودی‌ شمسی قائم مقام مهرعلیزاده در سازمان تربیت بدنی، محمدصفری‌کوشالی، عضو اسبق هیأت مدیره صندوق تعاون کشور، مصطفی خانزادی نماینده دماوند در مجلس ششم و احمد حاتمی یزد، مدیرعامل سابق بانک صادرات، از دیگر اعضای شورای مرکزی این حزب هستند که در سیاست ایران در سال های گذشته نقش آفرین بوده اند.

میثم قهوه‌چیان، علیرضا کریمی، امیر محسنی، عقیل عزتی، علیرضا گنجی، زهره زارع، ضحی عبدالعلی‌زاده، سیدعلی قاسمی، حسین کیانفر و غلامعلی نظر دیگر اعضای شورای مرکزی این حزب هستند.

پیش از این علی صوفی دبیرکل این حزب اصلاح طلب گفته بود تاییدیه فرمانداری‌ها برای 13 استان را اخذ کردیم اما نمایندگان‌مان را برای 26 استان تاکنون معرفی کردیم. پیش از این با رای اعضای شورای مرکزی حزب پیش روی اصلاحات، علی صوفی به عنوان دبیرکل و مرتضی حاجی به عنوان رئیس شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
پیر رو پاتالها
نظرات شما
پیشخوان